Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
06-01-2008, 13:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2008, 19:01 PM ja muutjaks oli
Hõljuk.)
Tegu 1.2l VAZ-i mootoriga.
Peale ostu paar päeva linnasõidul probleeme polnud, aga peale 40km maanteesõitu selgus, et paisupaagist ja radiaatorist ajab välja lumivalget kohevat vahtu, nagu vannivaht vms. Samuti oli paar liitrit tosooli kadunud. Sooja enam ei puhunud ja soojendusradikas tegi imelikke hääli, nagu õhk oleks vahel. Sai siis tükk aega loputatud, meetodil "korgid maha, auto käima, vaht tuleb välja, vesi sisse, korgid peale, korgid maha, vaht tuleb välja, vesi peale jälle jne". Umbes 20 liitirt vett sai läbi lastud nii, vahtu jäi vähemaks, aga otsa ei saanud. Eelmine omanik väidab,et eelmisel aastal tosool vahetatud ja mingeid lekkepeatajaid vms kasutatud ei ole. Praegu jahutussärk tühjaks lastud, lähipäevil loputan läbi ja panen uue jahutusvedeliku sisse. Kas on võimalik, et kuskil surve sees ja ajab tosooli nii jubedalt vahule? Pole enne kuulnud sellist asja, pigem surub lihtsalt välja siis ju vedeliku. Vahtu tuli ikka üsna suurtes kogustes.
Postitused: 2,680
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
ega sa äkki tosooli asemel aknapesuvedelikku mootorisse ei valanud?
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Eiei, kindlasti mitte, vahutama hakkas see, mis seal enne sees oli - väidetavalt korralik tosool. Aga kui see olekski ntx aknapesuvedelik, siis kas on normaalne, et linnaotsadel ei vahuta, aga pikemal otsal hakkab vahutama ja tuleb välja paari liitri kaupa?
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
06-01-2008, 14:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2008, 14:54 PM ja muutjaks oli
mesamees.)
Täiesti võimalik,mul see omal nahal ära proovitud 01-ga 2000.a. talvel.Oleneb muidugi kuidas linnavahel sõidad,kui tasa ja targu,siis ei saa midagi aru,aga kui ikka peenestad,siis hakkab ka linnas välja ajama.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Mesamees, mis sul seal sees oli siis, klaasipesuvedelik?
Postitused: 108
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
2
Kui ei pelga, siis maitse keelega - tosool on magus.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Praegu kõik juba tühjaks lastud, loodan, et uue vedelikuga enam jama ei teki. Kui radiaatori ja paisupaagi korgid maas ja järsult tugevalt gaasi anda, lööb vett välja korgiaukudest, see on normaalne või on liigne surve?
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mida Sul mootoris õli teeb? Ja mis värvi on küünlad? Kaanetihend äkki õhtul?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Pakuks kah et tegu klaasipesuvedelikuga.
Kunagi sai Passatile pool liitrit peale valatud ja kui korki paotasin oli
kapotialune vahtu täis.Loputatud sai teist umbes 20 korda ja päris lahti
vahust ei saanudki.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Õlitase püsib normis.
Panin hetkel sisse puhta vee ja sõitsin umbes 20km lühikesi otsi ning lasin ka kohapeal käia pikalt, vahtu ei tekkinud, jahutusradiaator ja kõik lõdvikud läksid soojaks, aga salongiradiaator külm, õhk vahel vist. Sooja õhku ka puhuma ei hakka. Kuidas kõige efektiivsemalt õhk välja saada?
Kui avatud radiaatorikorgiga järsult gaas põhja lüüa, siis lööb vett välja, aeglaselt tuure tõstes mitte. Normaalne? Peale vee sisse valamist ei pannud korki peale vaid jälgisin, aeg-ajalt tuli väikeseid mulle üles, eeldatavasti siis vahele jäänud õhk?!
Mootori temp. näidik on kogu aeg põhjas, kas viga otsida näidikuplokist või andurist? Andureid paistab plokis 2tk olevat.
Tahaks talveralliks korralikult tööle saada jahutussüsteemi.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Vaz tüüpi sõidukil õhku soojendusradikast muudmoodi hästi kätte täielikult ei saagi, kui nina kuskil estakaadil püsti ei aja. Nimelt süsteem piisavalt tobedalt, et soojendusradikas muust tasapinnast kõrgemal ja kui niisama tasasel pinnal lasta käia siis kogu õhk sealt välja ei tule - seega ka korralikult soojaks ei lähe. Kõige lihtsam soovitus: sõida kuskile järsu kallaku peale nina püsti ning lase natuke aega mootoril töödata natuke gaasiga mängides - toimib väga hästi. Seda, et temperatuuri näidiku osuti koguaeg põhjas on võib viga andurist otsida - vaheta ploki küljes asuv andur välja ning vaata siis, kui ei aita siis viga näidkus. Näidikut ja andurit kontrollida lihtne: süüde sisse, juhe anduri küljest lahti võtta peab näidik nullis olema, seejärel juhe vastu plokki peab näidik põhja(max) minema. jne, jne, jne