Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
09-02-2008, 19:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2008, 13:13 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
Terv kas keegi teab kus asuvad seat temperatuuri andurid
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Sisseimetava õhu sensor peaks olema õhufiltri korpuse küljes ja jahutusvedeliku oma termostaadi küljes.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
10-02-2008, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2008, 11:52 AM ja muutjaks oli
rauli.)
see mis on õhufiltri korpuse küljes kas ta mitte õhulugeja ei ole.Mul pole seal muid andureid.Üks on jah termostaadi korpuse küljes,aga kus on ülejäänud kaks tükki...
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Tihti on õhulugeja ja sisseimetava õhu temperatuuriandur füüsiliselt kokku ehitatud.
Ma pole kahjuks kursis, mida see kolmas andur üldse mõõtma peaks.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
10-02-2008, 18:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2008, 18:41 PM ja muutjaks oli
rauli.)
panen veel ühe mure kuna külmalt käivitades olid pöörded tavaliselt üle 1000 mis on normaalne kuni mootor soojeneb.Nüüd seda pole koheselt paneb norm pöörded diagnost näitas vale kütusesegu.Millest see ei osatud õelda kuna ülejäänud asjad vigu ei näita.Vahetatud sai nii küünlad,juhtmed,õhulugeja,lamda.Kütuse pump korras,segusiibri potekas ka korras jäänud on veel need va temperatuuri andurid...Mootor soojalt raputab ka pisut.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Aga kumb neist ajule infot annab et too teaks kuidas kütust doseerida.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
muideks seat club ei oska midagi vastata nendele küsimustele
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Mõlemad annavad, aga jahutusvedeliku temperatuuri on vaja ainult "tooreklapi" jaoks, sisseimetava õhu temperatuur on olulisem.
Seat on VW põhimõtteliselt, seda sama mootorit leidub ka näiteks Golfil ja Passatil.
Postitused: 3,187
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
No mina prooviks jahutusvedeliku temperatuuri andurit, kui vahetada ei viitsi kohe siis saad nii ka testida et paned ta kodus potti, kuumutad seal olevat vett ja mõõdad otsast testriga takistust. Korras anduri takistus muutub lineaarses seoses temperatuuriga.
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
11-02-2008, 18:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2008, 18:41 PM ja muutjaks oli
pppp.)
Jahutusvedeliku temperatuuri möödab seesama 4klemmiga andur seal jahutusvedeliku flantsi küljes (sinine või roheline). Lineaarsus on natu palju nõutud, monotoonsusest piisab. Väärtusi loetakse diagnostikasoftiga tavaliselt, seepärast ei suutnud infi leida, et mis klemmilt ECU oma näidu võtab ja mis klemmid on armatuuris oleva temp. näidiku jaoks.
Edit: 1 ja 2 peaks õiged klemmid olema, mille vahelt takistust mõõta.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
ega pole miskit kisun nad maha ja kuna uued on olemas siis panen need külge.Kui siis ka miskit ei muutu pean pihustite kallale minema järgmiseks.