Silla ehitus
#1

Küsimus selline, kas Gaz 51 või 53 sillale saab miskit pidi diffrisse lukustit sisse pookida? Lülitatav või mitte, vahet pole.
Teemal osta sild ei viitsi rääkida... ToungueCool
Vasta
#2

Pookida võid puudele oksi.
A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Keevita differentsiaal kinni.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#4

Aspelund Kirjutas:Pookida võid puudele oksi.
A.
Tehtud, aga sellest differ lukku ei jää
Aitäh!
Vasta
#5

66 e silda või selle sisu ei anna kasutada?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

Gaz 66 reduktor istub täpselt 53 silda.
Vasta
#7

Kuna tegu käruga, siis mõtlen seda keevitamis varjanti...
Lülitatav versioon oleks muidugi parem...
66-l on suurendatud hõõrdumisega differ, mitte diffri lukk... Minu arust, võin mööda panna???
Vasta
#8

Ma arvan, et ma pole ainuke, kel tekkis huvi, et milleks on kärul vaja lukus silda... Kas soovid saladuskatet kergitada? Või ootad kuniks projekt valmib?
Vasta
#9

Silvo465 Kirjutas:66-l on suurendatud hõõrdumisega differ, mitte diffri lukk... Minu arust, võin mööda panna???

Tegu nukkdiffriga, a´la Lock-Right jms. LS differ natuke teine.
täielikult lukku muidugi ei lähe, aga väga suurt pöörlemiskiiruste erinevust ei luba. kui korralik ja kulumata, siis väga hea.


Vasta
#10

aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

metsaveo käru, hea kui mõlemad rattad upitavad...
Kaalun veel, vedav sild oleks parem, aga kiiremas korras vaja, ehitamine võtab aega...
Vasta
#12

Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?

Kumma silla puhul 53, 51?
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistemSmile aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...
Vasta
#13

Silvo465 Kirjutas:
Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?

Kumma silla puhul 53, 51?
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistemSmile aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...

ei teaSad see lihtsalt m6te) et kui vaja , et asfaldil rattad jäigalt kinni poleks , siis saaks sellise systeemi teha.
et offroad on siis pidevalt m6lemad rattad veos(differ kinni keevit.) ja kui tuled asfaldile , siis saad yhe (v6i m6lema , kui 2 rummulukku panna) tagant ära v6tta ja siis pole lukus enam(ega ei vea ka enam)

aga see on minu teooria ja v6ib täielik idiootsus ka olla , et las keegi targem kommenteerib. Ilmselt saaks need rummulukud ise ka meisterdada.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#14

Zil 130 diffris on rohkem ruumi kui gaz 53/51 diffris!? On kellegil nõu anda, kogemusi? Keevitada ei tahaks ikka.
Võtan seda mida tasuta saada on, oleks 66 sild saada paneks kohe alla.
Vasta
#15

Kysiks siis uuesti, ehk keegi märkab mu kysimust...
Zil 130 differ, ise pole uurida saanud. Kas oskab keegi Zil 130 diffrist rääkida, kas on voimalik diffri lukku sisse ehitada!?
Ilma keevitamata...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne