Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Pookida võid puudele oksi.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 352
Teemad: 37
Liitus: Dec 2003
Maine:
5
Keevita differentsiaal kinni.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
66 e silda või selle sisu ei anna kasutada?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Gaz 66 reduktor istub täpselt 53 silda.
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Kuna tegu käruga, siis mõtlen seda keevitamis varjanti...
Lülitatav versioon oleks muidugi parem...
66-l on suurendatud hõõrdumisega differ, mitte diffri lukk... Minu arust, võin mööda panna???
Postitused: 1,268
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Ma arvan, et ma pole ainuke, kel tekkis huvi, et milleks on kärul vaja lukus silda... Kas soovid saladuskatet kergitada? Või ootad kuniks projekt valmib?
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
metsaveo käru, hea kui mõlemad rattad upitavad...
Kaalun veel, vedav sild oleks parem, aga kiiremas korras vaja, ehitamine võtab aega...
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Silvo465 Kirjutas:Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?
Kumma silla puhul 53, 51?
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistem aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...
ei tea
see lihtsalt m6te) et kui vaja , et asfaldil rattad jäigalt kinni poleks , siis saaks sellise systeemi teha.
et offroad on siis pidevalt m6lemad rattad veos(differ kinni keevit.) ja kui tuled asfaldile , siis saad yhe (v6i m6lema , kui 2 rummulukku panna) tagant ära v6tta ja siis pole lukus enam(ega ei vea ka enam)
aga see on minu teooria ja v6ib täielik idiootsus ka olla , et las keegi targem kommenteerib. Ilmselt saaks need rummulukud ise ka meisterdada.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
06-05-2008, 14:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2008, 14:11 PM ja muutjaks oli
Silvo465.)
Zil 130 diffris on rohkem ruumi kui gaz 53/51 diffris!? On kellegil nõu anda, kogemusi? Keevitada ei tahaks ikka.
Võtan seda mida tasuta saada on, oleks 66 sild saada paneks kohe alla.
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
02-06-2008, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2008, 12:11 PM ja muutjaks oli
Silvo465.)
Kysiks siis uuesti, ehk keegi märkab mu kysimust...
Zil 130 differ, ise pole uurida saanud. Kas oskab keegi Zil 130 diffrist rääkida, kas on voimalik diffri lukku sisse ehitada!?
Ilma keevitamata...