28-02-2009, 20:55 PM
Tere.
Tüütaks siis teid oma murega:
Ostsin täna endale siis vana Mercedes benz 207D aastast -82(2,4D R4). Tõmbasime käima, (aku nõrk ja omaniku jutu järgi küünlad ei töötanud) ja sõitsin temaga koju ära 80km.
ostes mootorikatte alla vaadates hakkas mulle selline asi silma, et eelsüüteküünaldele läks peale +, viimasele küünlale oli aga peale veetud ka miinusjuhe mis otse mootori külge läks. kusjuures + juhtme klemmiking oli lähemal mootorile kui see - juhtme oma. kas see ongi loogiline, või on seal miskit valesti. Ei ole antud masinaga kursis, aga ei ole veel kohanud diislit millel küünaldele nii + kui - juhtmed peal.
kusjuures ainult viimasele küünlale läks see - peale ja teiste küünalde vahel ei paistnud üle ühe silla(ilmselt siis +)olevat.
Tavaliselt saab küünal ju maanduse otse plokikaanest ja ainult + tuleb peale
homme hakkan asja uurima lähemalt, aga mõtlesin, et küsin siit ka nõu.
ja teiseks: kas mootori välja suretamine toimub mehhaaniliselt või vaakumiga? Mul toimub suretus mehhaaniliselt ja arvan et vist päris õige see asi ei ole.
Starter ja küünlad on juba veetud eraldi nuppude alla. Ilmselt on viga süütelukus? Ja pidurivõimendi ka ei tööta. ilmselt vaakumpump saba andnud. arvan et ka suretus seetõttu mehhaaniline, kuna vaakumit pole.
Igasugune info teretulnud...
Tüütaks siis teid oma murega:
Ostsin täna endale siis vana Mercedes benz 207D aastast -82(2,4D R4). Tõmbasime käima, (aku nõrk ja omaniku jutu järgi küünlad ei töötanud) ja sõitsin temaga koju ära 80km.
ostes mootorikatte alla vaadates hakkas mulle selline asi silma, et eelsüüteküünaldele läks peale +, viimasele küünlale oli aga peale veetud ka miinusjuhe mis otse mootori külge läks. kusjuures + juhtme klemmiking oli lähemal mootorile kui see - juhtme oma. kas see ongi loogiline, või on seal miskit valesti. Ei ole antud masinaga kursis, aga ei ole veel kohanud diislit millel küünaldele nii + kui - juhtmed peal.
kusjuures ainult viimasele küünlale läks see - peale ja teiste küünalde vahel ei paistnud üle ühe silla(ilmselt siis +)olevat.
Tavaliselt saab küünal ju maanduse otse plokikaanest ja ainult + tuleb peale
homme hakkan asja uurima lähemalt, aga mõtlesin, et küsin siit ka nõu.
ja teiseks: kas mootori välja suretamine toimub mehhaaniliselt või vaakumiga? Mul toimub suretus mehhaaniliselt ja arvan et vist päris õige see asi ei ole.
Starter ja küünlad on juba veetud eraldi nuppude alla. Ilmselt on viga süütelukus? Ja pidurivõimendi ka ei tööta. ilmselt vaakumpump saba andnud. arvan et ka suretus seetõttu mehhaaniline, kuna vaakumit pole.
Igasugune info teretulnud...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.