04-02-2010, 21:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2010, 12:02 PM ja muutjaks oli pppp.)
Nagu teada, siis hallil nõuka ajal ei vahetatud rehve nõnda nagu praegu, vaid kodustel meetodidel. Mehed, kellel jagus inseneri mõtlemist, tegid endale heebliga vahetamise asemel tööd lihtsustavaid mehhanisme.
Kogu teema sisu olekski siis näha/kuulda mis suguseid mehhanisme keegi kasutanud või näinud on ja nende vaheline võrdlus.
Ise olen üldiselt vahetanud heebliga, kuid on olnud võimalust näha ühte rehvi pealesurumis agregaati mis koosnes hammaslatist ja latti liigutavast poolkuu kujulisest hammasrattast millele vars taha keevitatud.
google otsinguga leidsin aga sellise aparaadi mille abil on võimalik rehv veljelt maha suruda, maha monteerida lihtsate liigutustega, ning ka tagasi peale. Tundub lihtsam ja turvalisem variant kui heebliga teha.
Link ka teemale
Kindlasti on ka siin inimesi, kes peavad oma rehve tihedamini vahetama kui kord kolme kuu jooksul või on kodus vastavaid vahendeid.
Kes oskab, võiks kaasa rääkida, pildid oleks eriti teretulnud.
Kogu teema sisu olekski siis näha/kuulda mis suguseid mehhanisme keegi kasutanud või näinud on ja nende vaheline võrdlus.
Ise olen üldiselt vahetanud heebliga, kuid on olnud võimalust näha ühte rehvi pealesurumis agregaati mis koosnes hammaslatist ja latti liigutavast poolkuu kujulisest hammasrattast millele vars taha keevitatud.
google otsinguga leidsin aga sellise aparaadi mille abil on võimalik rehv veljelt maha suruda, maha monteerida lihtsate liigutustega, ning ka tagasi peale. Tundub lihtsam ja turvalisem variant kui heebliga teha.
Link ka teemale
Kindlasti on ka siin inimesi, kes peavad oma rehve tihedamini vahetama kui kord kolme kuu jooksul või on kodus vastavaid vahendeid.
Kes oskab, võiks kaasa rääkida, pildid oleks eriti teretulnud.