Postitused: 234
Teemad: 16
Liitus: May 2006
Maine:
3
19-02-2010, 02:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2010, 03:04 AM ja muutjaks oli
Sm. Volgahuviline.)
Selle nädala kolmapäeval oli mul pealinna asja. Muuhulgas käisin samuti Okupatsioonimuuseumis. Mitte ainult kõnealuse VAZ 2103 pärast, vaid olin seal pigem aega parajaks tegemas.
Olles nüüd samuti oma poolprofessionaalse pilguga selle vaidlusaluse Lada üle vaadanud, tuleb nentida, et tegu on ikka väga hästi hoitud autoga.
Isegi minu sinine IÞ 412 pole nii hästi säilinud, kui see konkreetne masin. Olgugi, et ta on samamoodi originaalvärvi all ning läbisõitu u 60 000 km.
Uuenduse eesmärgil tehtud värviparandused oleksid selle VAZ 2103 kereplekkide juures silma hakanud.
Päris põhja alla ma ennast selili muidugimõista ei visanud ning taskulambi ja luubiga teda pingsalt uurima ei hakanud, sest et sellel tarkuse tagaajamisel "on ta nüüd põhja alt viimse seibini ja värvitilgani 100% originaal või mitte" poleks nagunii mingit mõtet.
Auto omanikule soovitaks musta numbri taotlus sisse anda ja ma olen suht kindel, et peale mõningast paranduslikku näputööd auto kallal talle see ka väljastatakse.
Siis oleks selle koha pealt niiöelda märk maha pandud, et missugune peaks tegelikult üks originaalkonditsioonis N.Liidu auto välja nägema ja teiste analoogsete masinate omanike jaoks näitlik etalon olemas.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
See auto on tase, just säilivuse osas.
Ja olen täiesti ühel meelel Sm.Volgahuvilisega . Peaks andma musta numbri taotlus sisse, kaldun arvama et kui autot näidata ametnikele, siis pole probleemi nende saamisel.
Kui Kilulinnas hakatakse neid vanu õismäe ja muid garaaze kokku lükkama siis tuleb sealt ilmselt sarnaseid asju veel hulka välja.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!