Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mistahes sõiduautol on tagumised kettad nurisünnitis.
kähkusõitmise masinad ja jõhkraid koormaid vedavad isendid on teine teema.
trummel teeb sama töö nurisemata ära ja kordades pikema vahetusvälbaga.
aga no eks jupimüüjad ja lukksepad tahavad ka palka saada.
treimisega oma sama asi. kui paksust piisab, siis loomulikult tasub treida.
aga jupimüüja ja lukksepp teevad valju kisa seepeale.
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Kui ta sul 6 kuud õues seisaks, siis peale seda võiksid kettad küll kohe minema visata.
Postitused: 1,488
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Mis krt selle kettaga peaks juhtuma kui ta 6 kuud õues on? Kui ta sul juba nagu ussipuru ja mõrasid jamasid täis,siis peaks ta nii ehk naa välja juba vahetama. Ja klotsid jäävad ka ketta külge kinni piuksuga kui ikka kässar hoolsalt peal on ja auto pikemalt seisab. 3 sel buumeril peale talve lumehanges(proua oli ka viimaselt sõidult tulles kässari peale venitanud),sai klotsid kettalt kätte juppidena ainult. Kettad muidugi ei olnud ka teab mis head enam. Vähemalt sai uus omanik omale vileuute ketaste/klotsidega buumeri
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Ketta ja klotsimaterjali on väga erinevaid. Kunagi omasin audi 80 B4, millel olid Saksast tuues 4 x uued suportid, kettad , klotsid. Paar esimest aastat ei teadnud midagi piduritest, aga siis vahetasin töökohta ja tööl olles auto seisis alati ca 2 nädalat. Selle kahenädalase seismisega jäid esipidurite klotsid ketta külge kinni, lahti tulid väga kõva pauguga. Peale klotside vahetust läks asi paremaks(uus klots, vana ketas), aga päris ära ei kadunud, kolvid,liugurid ja klotsid liikusid vabalt. Hilisemate autodega seda jama ei ole esinenud.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Sain lõpuks targaks. Mõtlen ja mõtlen, et miks mõned autod (loe: juhid) teisel hästi pepus sõidavad ja poole sellest ajast piduritulesid põletavad - piduri kettaid puhastavad. Neile vist on juhtunud väga pasast materjalist kettad.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(18-10-2018, 20:26 PM)metsakohin Kirjutas: Sain lõpuks targaks. Mõtlen ja mõtlen, et miks mõned autod (loe: juhid) teisel hästi pepus sõidavad ja poole sellest ajast piduritulesid põletavad - piduri kettaid puhastavad. Neile vist on juhtunud väga pasast materjalist kettad.
Just nii,siis ei pea hiljem treima!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,786
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Romio CNC EST velgede keskavasid ja augu valemeid muudab.
Postitused: 613
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Teemasse:on suurendatud keskava ja muudetud poldi valemit Zimmermanni 395mm kettal.Väidetavalt suuremat malmist ei toodeta.