gaz-67 baasil soomusauto
#1

leidsin netis kolades sellised pildid pilt1 pilt2 pidavat olema gaz-67 mootori, sildade ja raamiga. On kellelgi selle masina kohata mingit informatsiooni.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#2

Peaks see olema? Kahjuks ise vennasrahva keelest suurt ei mõika.

http://ww2.ee/army/ussr/armcars/ba64/foto.shtml

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 0liver
Peaks see olema? Kahjuks ise vennasrahva keelest suurt ei mõika.

http://ww2.ee/army/ussr/armcars/ba64/foto.shtml
suurimad tänud sulle vajaliku info eest

unicweb

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#4

ega vist eestimaalt sellist aparaati otsida ei tasu

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#5

Tasub küll.
Aasta tagasi pakuti samasugust müüa Saaremaal. GAZ 53 mootoriga olevat olnud.

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#6

Korralike jooniste olemasolu korral on võimalik selline metall kere ise kodustes tingimustes kokku keevitada.
Paljud Iivan villise omanikud on hädas korraliku või ümber ehitamata plekist kere leidmisega. Sildu, raame, mootoreid ikka liigub ning selline rauast kast peale aretada.
:eureka
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: vana
Korralike jooniste olemasolu korral on võimalik selline metall kere ise kodustes tingimustes kokku keevitada.
Paljud Iivan villise omanikud on hädas korraliku või ümber ehitamata plekist kere leidmisega. Sildu, raame, mootoreid ikka liigub ning selline rauast kast peale aretada.
:eureka
mingid joonised on isegi olemas joonis

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: vana
Korralike jooniste olemasolu korral on võimalik selline metall kere ise kodustes tingimustes kokku keevitada.
Paljud Iivan villise omanikud on hädas korraliku või ümber ehitamata plekist kere leidmisega. Sildu, raame, mootoreid ikka liigub ning selline rauast kast peale aretada.
:eureka
******************************************************************
Tjah soovitan selle ehitusplaaniga ja täpsete mõõtmete saamiseks uurida venemaa ajakirja \"Modelist konstruktor\"
seal on mõõtkava 1/43 tavaliselt ja erandjuhul veidi suuremalt olemas.
Jõudu.Kuna auto näeb küllaltki seksikas välja paneb ta käed sygelema. Eestis teist sellist ei kohta ja see saarema mudel oli \"vist\" tsipa suurem ja uuem mudel.Piirkonnad kus need autod sagedasti sõitsid olid Ukraina ja Valgevene ja osalesid ka lahingutes. Pärast kasutasid neid NKVD väeosad .
Vasta
#9

ega juhuslikult mitte BTR-40? See peaks muidugi 51mootoriga olema.

teet,
on otsustanud BTR-40 fännata (kuigi pole VEEL ühtki oma ihusilmaga näinudBig Grin)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

olex vaja jooniseid gaz-67 raami kohta (koos mõõtmetega) kunagi oli vist ka mingi sellekohane teema aga ei leidnud enam. nii et kui kellelgi juhtub olema neid kas arvutis või paberkandjal siis olen väga huvitatud.

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unicweb
olex vaja jooniseid gaz-67 raami kohta (koos mõõtmetega) kunagi oli vist ka mingi sellekohane teema aga ei leidnud enam. nii et kui kellelgi juhtub olema neid kas arvutis või paberkandjal siis olen väga huvitatud.
**********************************************
Soovid raami?Olemas raami tagumine ots
koos amortide ja vedrudega.
Vasta
#12

raam olemas koos kõige muuga, aga vaja jooniseid sest raamil veel kere peal ja nii on suht paha ise mõõta

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#13

Oli kaks varianti seda auto. BA-64 oli GAZ-64 baasil, BA-64B - GAZ-67 silladega. Esimene mudel valmistatakse alates 1942a., teine alates 1943. Valmistatakse kuni 1946a. Oli veel modifikatsioonid - BA-64V, BA-64G, BA-64D, BA-64E.l
Kui veel midagi huvitav sellest auto - küsi, või loe L.M.Shugurovi raamat \"Avtomobili Rossii i SSSR\".
Vasta
#14

Kunagi oli tallinnas Tondil vene sõjaväeosas posti otas üks selline aga koos vene sõjaväe lahkumisega kadus ka masin. Ise magasin asja maha, kas viidi kaasa või läks EMEX-isse


Vasta
#15

Ilusasti korda tehtud soomuk
http://www.kvhnord.wz.cz/KVH_NET/nase_ci...64/ba1.jpg

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne