Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(01-11-2013, 09:12 AM)v6sa Kirjutas: Tuletan meelde, et jõud ja kiirus on pöördvõrdelises suhtes. Ehk piisavalt aeglaselt roomates peaks jaksama küll.
Justament. Olen kuulnud ühe mehe võrri mootoriga künniadra projektist, kus tehti ka mehine aeglustus et ikka jõudu oleks. Jõudu oli! Jõudu oli kohe nii, et tõmbab või raami pooleks! Aga veoratas pöörles kellaosutiga võidu... Sinnapaika see projekt jäigi. Keegi ei jõudnud ära oodata, kuni agregaat pool päeva unnates peenramaale venib ja tund aega ühte vagu ajab.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Võrri mootori paigaldamine on selline huumorinurga projekt.
Izusu 2,2 l diisel on ikka teisest puust mootor, Nissani sama ajastu analoogmootoriga kastikaga sai Jumz koppa esimese käiguga mööda kruusateed pukseeritud.Ei usu, et Izusu mootor oluliselt nõrgem on.
Kui tahta nii kiirust kui ka jõudu, siis on vaja täiendavat jaotuskasti või käigukasti jõuülekandesse.Ühesõnaga summaarne ülekandearv peab olema suurtes piirides muudetav.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Hetkel mootorit peal pole kuna too izusu pada puhuri projektis ja tüütu kavade ja sügise seda peale maha tõsta.Meenutada siis seni kõik sõidud läbi aeglusti tehtud sest kiirust põllul vaja pole ja kehva tee peal lihtsalt viskab istmelt sohvri minema.Asja eesmärk on lastel sõitu õppida ja miks mitte isegi meelt lahutada,vedamiseks ja muuks tööks traktor ja ka sõitev uaz.4X4 ja kerge masin just selleks,et saaks so peal ja suvalises kohas sõita.