Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere,küsimus tarkadele,millest alustada vea otsingut,remondin ühte 450 SE 116 ,76 aastast,käivitumise problad.jübe pika vedruga,käib nagu 3,4 silindriga.jubedalt lonkab ,kui löpuks käima jääb,siis soojalt on kõik korras.Ettetänades.
Postitused: 30
Teemad: 4
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Pakuks välja karburaatorit?
Tundub olevat nagu kütte jaotamisega silindritesse probleeme.
Kuid võin ka eksida.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere,pritsungiga tegu,peaks äkki pumba rõhku mõõtma.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
masin pole kaua seisnud,need jamad olid ennegi ,nüüd on väljakannatamatuks muutunud.
Postitused: 155
Teemad: 20
Liitus: Nov 2002
Maine:
2
Võid sellist asja proovida:
Eemalda õhupuhasti. Pane sõber starterit andma. Starteri vuramise ajal vajuta sõrmega nn "õhulugeja klappi" vaikselt järjest allapoole. Kui käima läheb, siis mina kahtlustaks juba väga tõsiselt kütterõhku.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere.kas temperatuuriandur ei või pange panna,proovin seda väljapakutud toimingut homme. Tänud.
Postitused: 2,496
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Üks võimalik viga on sisselaskekolle ja lõõride vaheline kummipadi.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere,poolsooja käiva mootoriga sai pidurivõimendi vaakumtoru lahti võetud,hakkas kohe parema häälega mootor tööle ,sulgedes pöidlaga vaakumtoru ,puterdas jälle edasi,peaks nagu vastupidi olema .kus kurat see kala võib olla,õthul hakkan pikemalt tutkima.tänud.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere,pumbarõhud paigas ,5,6 bar ,samuti kõik voolikud ja tihendid startgaasiga üle pritsitud kummilõdvik kaasa arvatud.ei midagi,pritsungit keegi näppind ka pole,soovitati proovida pihustipuhastusainet ,pritsungi peas pidid mingid imeväiksed augud sodi täis minema,kust saaks pritsungipea joonise ,võtaks äkki molekulideks ,puhastaks ära,ega sellel mootoril ju tühikäigumootorit pole,või on kuskil all peidus.Tänud.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Mis pritsung see on üldse? K-jetronic või midagi muud?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kui soojalt töötab siis arvan et pritsepea on korras. Mingi külmalt lisaõhu andja peab kindlasti olema. Kui too kinni siis on külmalt pöörded madalad, (suvel maadlesin oma KE-jetronikuga).
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere,sain asja vist jonksu,võtsin gold start compensatori molekulideks,sitta täis oli valge pudi selline,sai ära puhastatud,nüüd käivitub normaalsemalt,mingi muu junn sai ka välja võetud mis otsabidi jahutussärgis ja seal biimetallist andur mis kuumenedes juhib vist mingeid õhutorusi ,lahti kinni,raske seletada nimodi.asi toimib nüüd palju paremini,tänud vastajaile,kuigi teist palju abi polnud.Tänud.
Postitused: 623
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
See bi-metall juhibki mehhaaniliselt külma mootori tööd. KE-jetronicul on juba eraldi anduriga.