Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
14-03-2012, 23:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2012, 23:46 PM ja muutjaks oli
Isapull.)
See ju igati kobe tükk. Nüüd suur samm tehtud, et vajadusel ka teisi karpasid proovida.
Edu, IP
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
16-03-2012, 01:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2012, 01:43 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Siin on nüüd küll midagi valesti. 2107 numbriga karburaatoril avatakse teise lõõri siiber vaakumiga, kui esimese lõõri siiber on piisavalt lahti. Poolfabrikaat? Mingi susserdus (vene susserkomplekteeriad, või meie omad, stiilis - kõik rahaks, missiis,et ei tööta, peaasi, et on sarnane), millele on külge pandud 2107-xxxxx detailinumber? Näeks teist külge kah, tundub, et jalg on vale, vaakumosa ei toimi nii.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
Terve see vaakum kasvaja puudu sealt koos terve täiega vist.
Postitused: 1,070
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Selline variant ju kõige parem nendest vene karpadest üldse,ainult nüüd pead düüsidega mootori töö paika panema-ja see ei saa lihtne olema.Audi mootor on nn lahja segu jaoks,aga vene karpat selleks regullida on üks suur katsetamine,kui saad esimese kaevu tööle tekib üleminekul auk,aga pika katsetamisega on võimalik.Oma kogemused vana 03me karpa ja 2,1 r5 mootor.Olen näinud ka 2,3 r5 ja 05e osoon karpaga isendit,aga sellel oli teise kaevu avanemisel tugev auk sees.Mina paneksin Audi 100 1,8 ühelõõrilise karpa-see kõige lollikindlam ja õkonoomsem.
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Karburaatorid minu jaoks tume maa, eriti veel nende häälestamine kõrva ja persedüno järgi

Igatahes, minul oleks lihtsam monopurse või see originaal karburaator paigaldada. Isegi ecotronicul pole teabmis elektroonikat, varasematel vist oli ainult küte?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.