05-11-2012, 10:54 AM
(05-11-2012, 09:43 AM)MeelisV Kirjutas: aga loogish, et autode tootjad kasutavad oma tegevuses tihti põhimõtet niivähe kui võimalik ja niipalju kui vajalik, et kestaks garantii aga tuleks ka tellimus varuosale seni kuni auto elabMa`i tea, kas see on habemega jutt või...aga minu kõrva on mitmeid kordi jõudnud jutt sellest, et ..näiteks ameerikamaa massinatootjatel on miskised piirangud, et "ei ole mõtekas valmistada nn.igavesi masinaid, mis kestaksid vanaisalt pojapojani
sain oma mõtted välja öelda aga samas ootan järgmist korda kui ka pilte tuleb tegevusest
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Nali naljaks, aga ega`s tootjadki, kes neid kokku klopsivad, enne laagri sisse vaata. Laagri tootja kindlustab teatud aja vastupidamise ja sellest peab siis piisama. Vahel on lihtsalt mõistmatu, kuidas saab toota masinat nii, et ei ole läbi mõeldud remondivõimalused. Kokku võib ju panna iga`st geniaalsusi, aga minu meelest on hea tootja see, kes on osanud mõelda ka kasutaja/hooldaja peale - ma ei pea silmas rösterit, vaid ikka suuremaid aparaate. Mu meelest ongi kõige eredam näide see Citroen/Peugeot/Fiat kaubikute alusvankrite teema. No ei ole mõeldav, et näiteks mingi põlvkonna Berlingol vahetatakse tagasild, kui rattalaagrid , kasvõi ükski, kutu on. Või näiteks kui on kaubiku (Jumperi ja teised) esisilla õõtshoova puksid läbi - vaheta terve õõtshoob
![Rolleyes Rolleyes](https://forum.automoto.ee/images/smilies/rolleyes.gif)
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Läkski nüüd targutamiseks.. Kui Teise esisillalaagri ette võtan, siis teen seda juba sihipäraselt, koos piltidega ja puha
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)