Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
1
Tere!
Mure!
Pink 1 k 62 on kütmata ruumis, eriti sellega midagi ei tee , eriti külmal ajal.
Sel aastal oli vaja korraks kasutada miinuskraadidega. Nüüd oli jälle vaja aga märkasin, et seal üleval kus on vaatlusaken õli tegevuse kohta, pritsib ainult vahtu.
Kas võisin külmaga pumba ära rikkuda?
Kus sellel õli taset kontrollida ja mis õli sinna sisse üldse käib? Kuidas kindlaks teha mis seal sees on ? Mõistlik oleks vist kõik välja vahetada?
Pink on toodud Eesti Energisat Narvast ja toodetusd aastal 1985 kui see peaks kuidagi aitama.
Tänud ette!
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Paari päeva tagune tõdemus oli ju ,et kirde-eestist ei kõlba pinke soetada.Ma katsun ikka lohutada.Õli läheb vahule ,kui teda on vähe või väga palju.Värvust muudab kondentsveega.Kaan maha ja piiluma.Kui külmaga käivitus,siis jääd kastis oluliselt ei olnud.
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
1
Tänud mehed!
Ei oska tuvastada seda vaatlustoru
Postitused: 218
Teemad: 37
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Käisin ühte 16k20 treipinki vaatamas. Kirjeldan teile, mis olid puudused ja minu tähelepanekud pingi kohta, ning äkki oskate öelda, kas on OK asi.
1) siduri lülitamise hoob kelgu küljest koos oma võlliga oli puudu. Lülitada sai ainult käigukasti juures asuvast hoovast.
2) Siduri lülitamise hoob vajad reguleerimist, sest spindlit seisma saada oli raske (spindel hakkas kas edaspidi või tagurpidi käima). Lisaks mootori tööle saamiseks peab olema hoob mingis kindlas asendis, mida ooli raske saavutada.
3) Ülemine ristkelk liikus väga raskelt.
4) Panin ühe tooriku pinki ning tegin ühe pikema treimise treimise. Iga 5cm järel võtsin mõõdu. Panen siia mõõdud iga punkti ja järgmise punkti mõõdu vahest. Spindli poolt mõõdetult tsenterpuki poole:
0
0,01
0,06
0,02
0,03
0,04
0,02
0,05
0,06
0,05
0,10
0,11
0,07
Mida sellisest mõõtmistulemusest võiks arvata? Materjal ise ca 56,5mm. Toorik jäi ise ümaraks, mõõtsin ka ristipidi. Ainult tsenterpuki nihutamisega, antud mõõtmiste järgi, asja päris täpseks ei saa.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Tervitus.
Ma nüüd ei saa hästi aru, kas numbrid näitavad tolerantsi iga 5 cm tagant või treib see masin pasuna, kus iga järgnev mõõt 5cm tagant on eelmisest suurem.
Postitused: 613
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Pidurit ja sidurit tuleks reguleerida.Ei saanud täpselt aru kas treiti ilma tsentrita või tsentriga?Mitu laastu kihti treiti?
Postitused: 166
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Siduri kangil on pingi pool vahetükk, mis on seotud kelgu kangi lülitamisega, see peaks olema mootori käivitamiseks keskel. Kelgu kangid võetakse ära visit sellepärast, et vajutavad raskusega siduri välja. Keskmises asendis padruni seismiseks on pidurduslint.
Postitused: 753
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Vajalik ajam oleks ЭШИР-1А. Saab ilmselt kasutada ka ЭПУ-1М või БОТ aga selleks peab olema arusaamine mida, miks ja milleks.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 753
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Kui see vastaks tõele, siis oleksid alalisvoolu ajamid juba ammu välja surnud.
Aga ei ole seda juhtunud mingil arusaamatul põhjusel.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 166
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Põhimõtteliselt AC servomootor ongi 3f mootor anduriga ja harjadega dc mootorid on ajalugu, seda siis väikestel koormustel, millest jutt.