Treipink kodukasutusse

(07-04-2024, 16:27 PM)muska71 Kirjutas:  Pink 1a616,probleemiks kitarri parempoolne hoova fiksaatorsälk.Kitarrikasti kaas mingi sigakõva teras või malm ja puur peale ei hakka ja parempoolse hoova kolmanda asendi fiksaatori auk kaanes täiesti ämbrisse puuritud...Hoob fikseerib augus asendi ja veovõll ei liigu,keerad hooba pisut paremale ja siis hambub,kuuli pesa ca 5mm nihkes.On see võimalik,et tehas ava valesse kohta teinud?Või külasepad äkki kitarrikastis midagi disaininud?Olen ka kaane vähemalt korra maha võtnud ja põgusal vaatlusel midgi kahtlast silma ei hakanud.Kuna puur peale ei hakka siis varjant ka uuesti kaas maha ja relaga õigesse kohta süvend uuristada.Hetkel 1,5 sammuga keeret ei saa teraga lõigata  Sad  ...
Võta kõvasulampuur
Vasta

Tere!

 Mure!
Pink 1 k 62  on kütmata ruumis, eriti  sellega midagi ei tee , eriti külmal ajal.
Sel aastal oli vaja korraks kasutada  miinuskraadidega. Nüüd  oli jälle vaja aga märkasin, et seal üleval kus on vaatlusaken  õli tegevuse kohta, pritsib ainult vahtu. 
Kas võisin külmaga pumba ära rikkuda?
Kus sellel õli taset kontrollida ja mis õli sinna sisse üldse käib? Kuidas kindlaks teha mis seal sees on ? Mõistlik oleks vist kõik välja vahetada?
Pink  on toodud Eesti Energisat Narvast  ja  toodetusd aastal 1985 kui see peaks kuidagi aitama.

Tänud ette!
Vasta

Paari päeva tagune tõdemus oli ju ,et kirde-eestist ei kõlba pinke soetada.Ma katsun ikka lohutada.Õli läheb vahule ,kui teda on vähe või väga palju.Värvust muudab kondentsveega.Kaan maha ja piiluma.Kui külmaga käivitus,siis jääd kastis oluliselt ei olnud.
Vasta

(09-04-2024, 17:08 PM)GRAND Kirjutas:  Tere!

 Mure!
Pink 1 k 62  on kütmata ruumis, eriti  sellega midagi ei tee , eriti külmal ajal.
Sel aastal oli vaja korraks kasutada  miinuskraadidega. Nüüd  oli jälle vaja aga märkasin, et seal üleval kus on vaatlusaken  õli tegevuse kohta, pritsib ainult vahtu. 
Kas võisin külmaga pumba ära rikkuda?
Kus sellel õli taset kontrollida ja mis õli sinna sisse üldse käib? Kuidas kindlaks teha mis seal sees on ? Mõistlik oleks vist kõik välja vahetada?
Pink  on toodud Eesti Energisat Narvast  ja  toodetusd aastal 1985 kui see peaks kuidagi aitama.


Õlitaseme toru, kui on rihmaseibi juurest allapoole kasti alumises ääres.Samas soovitus võta kaan maha ja vaata kas sidurivõlli peal liikuv nookur ja laager on terved.Külmaga murrab malmist nookuri katki.

Tänud ette!
Vasta

Tänud mehed!

Ei oska tuvastada seda vaatlustoru
Vasta

Käisin ühte 16k20 treipinki vaatamas. Kirjeldan teile, mis olid puudused ja minu tähelepanekud pingi kohta, ning äkki oskate öelda, kas on OK asi.

1) siduri lülitamise hoob kelgu küljest koos oma võlliga oli puudu. Lülitada sai ainult käigukasti juures asuvast hoovast.
2) Siduri lülitamise hoob vajad reguleerimist, sest spindlit seisma saada oli raske (spindel hakkas kas edaspidi või tagurpidi käima). Lisaks mootori tööle saamiseks peab olema hoob mingis kindlas asendis, mida ooli raske saavutada.
3) Ülemine ristkelk liikus väga raskelt.
4) Panin ühe tooriku pinki ning tegin ühe pikema treimise treimise. Iga 5cm järel võtsin mõõdu. Panen siia mõõdud iga punkti ja järgmise punkti mõõdu vahest. Spindli poolt mõõdetult tsenterpuki poole: 
0
0,01
0,06
0,02
0,03
0,04
0,02
0,05
0,06
0,05
0,10
0,11
0,07

Mida sellisest mõõtmistulemusest võiks arvata? Materjal ise ca 56,5mm. Toorik jäi ise ümaraks, mõõtsin ka ristipidi. Ainult tsenterpuki nihutamisega, antud mõõtmiste järgi, asja päris täpseks ei saa.
Vasta

Tervitus.

Ma nüüd ei saa hästi aru, kas numbrid näitavad tolerantsi iga 5 cm tagant või treib see masin pasuna, kus iga järgnev mõõt 5cm tagant on eelmisest  suurem.
Vasta

(23-04-2024, 23:25 PM)Laurimetall Kirjutas:  Tervitus.

Ma nüüd ei saa hästi aru, kas numbrid näitavad tolerantsi iga 5 cm tagant või treib see masin pasuna, kus iga järgnev mõõt 5cm tagant on eelmisest  suurem.
Jah, on ebaühtlane koonus. Iga järgmine punkt on eelnevast niipalju suurem kui kirjas.
Vasta

Pidurit ja sidurit tuleks reguleerida.Ei saanud täpselt aru kas treiti ilma tsentrita või tsentriga?Mitu laastu kihti treiti?
Vasta

(24-04-2024, 09:13 AM)_rein_ Kirjutas:  Pidurit ja sidurit tuleks reguleerida.Ei saanud täpselt aru kas treiti ilma tsentrita või tsentriga?Mitu laastu kihti treiti?

1 kihi võtsin ja tsentriga ikka. Igalt poolt tuli laastu, st ei olnud nõnda, et mõnest kohast oleks vana tooriku pind jäänud.
Vasta

Siduri kangil on pingi pool vahetükk, mis on seotud kelgu kangi lülitamisega, see peaks olema mootori käivitamiseks keskel. Kelgu kangid võetakse ära visit sellepärast, et vajutavad raskusega siduri välja. Keskmises asendis padruni seismiseks on pidurduslint.
Vasta

(25-04-2024, 13:10 PM)Brrr Kirjutas:  Siduri kangil on pingi pool vahetükk, mis on seotud kelgu kangi lülitamisega, see peaks olema mootori käivitamiseks keskel. Kelgu kangid võetakse ära visit sellepärast, et vajutavad raskusega siduri välja. Keskmises asendis padruni seismiseks on pidurduslint.
Lisaks juurde .Enam hästi ei mäleta,aga pidur peaks olema nii palju peale reguleeritud et kangi keskasendis oleks tunda raskemat liikumist.Samas igal treialil olid omad nõudmised.
Vasta

Soetasin omale 6Е75ПФ1 freespingi. Orginaalis on tal DC etteandne mootor. See on aga asendatud tavalise 3f mootoriga. Orginaalis  sai DC mootori kiirust ilusti muuta (etteande kiiruse muutmiseks), aga 3f mootoril hetkel seda võimekust pole. Kui praeguse mootoriga seda teha oleks vaja üks sagedusmuundur juurde osta. Küll, aga on netis infot, et selle tarbeks väga hästi 3f mootor ei sobi, kuna madalatel pööretel kaotab ta oma väände ära. DC oleks iga kiiruse pealt samatugev väändejõud. Ukrainast leidsin vajaliku DC mootori ka ja oleks valmis saatma, aga seal tuleb ca 110eur mootor + 150 saatmine + maksud. Vajaliku sagedusmuunduri saaks 200eur'iga.
DC mootori tellimisel tuleks ilmselt ka leida mingi seade, millega selle kiirust juhtida saaks, sest elektrikapis sees tundub et on liiga vähe asju, et seda juhtida saaks. Ilmselt on ka see välja kistud. 110V trafo on kapis olemas.
DC mootor mida oleks vaja ning nida oleks vaja ka juhtida on "ДПУ240-1100-3-Д41-09".
Kas oskab eekgi öelda millise seadmega ma orginaal DC mootori juhtida saaksin? Või muud head lahendust pakkuda.
Vasta

Vajalik ajam oleks ЭШИР-1А. Saab ilmselt kasutada ka ЭПУ-1М või  БОТ aga selleks peab olema arusaamine mida, miks ja milleks.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(20-09-2024, 10:48 AM)oliveer Kirjutas:  ... selle tarbeks väga hästi 3f mootor ei sobi, kuna madalatel pööretel kaotab ta oma väände ära...
Võimekamatel sagedusmuunuritel on vektor kontrolli võimalus, kus ka madalamatel pöörlemissagedustel on jõudu.
Näiteks: kui mootorile lisada enkooder siis paigalseisev 3f mootor jõuab vektor kontroll juhtimise korral isegi vastupunnida ja oma positsiooni hoida, juhul kui üritatakse teda oma asendist ära lükata.
Vasta

Kui see vastaks tõele, siis oleksid alalisvoolu ajamid juba ammu välja surnud.
Aga ei ole seda juhtunud mingil arusaamatul põhjusel.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Põhimõtteliselt AC servomootor ongi 3f mootor anduriga ja harjadega dc mootorid on ajalugu, seda siis väikestel koormustel, millest jutt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne