Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Kuidas lülitus toimub, mõtlen kas käik peab enne sees olema või ei. Olen proovinud mitut pidi aga ei miskit.Tahtsin veidi puid vedada aga maru hea oleks korraks mõlemad rattad tõusul vedama panna aga nagu öeldud ei midagi. Võtsin veel selle kaane ka maha ja vaatasin kas hoob ikka ilusti pesas on, oli.
Veel pole maha löödud
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
07-02-2013, 17:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 21:40 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
T16m difriblokeering väga õnnetu. Kui sõites kolme jalaga peale vajutad(ühega hoiad rooli)ja hoob ikka veidi kargab alla-üles, on nukid ümaraks kulunud. Mida teha- suur lammutus ja korra kannatab rellekaga servad taastada. Lülitamine siis kui veel otseliikumine.
Postitused: 308
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
5
07-02-2013, 17:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 17:43 PM ja muutjaks oli
Etsike.)
Käik võib sees olla, aga sidur lahuta ära enne diferentsiaali blokeeringu sisse lülitamist. Minu masinatel tuleb diffriluku "pedaali" senikaua all hoida, kuni sidur lahti on lastud, muidu hüppab kohe välja.
Aga jah, kolme jalga on vaja, üks võiks gaasil ka olla. Aga käsigaasi saab ka sel hetkel anda.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Tänud homme katsetan siis nii pidi.
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
07-02-2013, 19:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2013, 19:19 PM ja muutjaks oli
JaakH.)
Kasti pean kevade niigi lahti võtma, pedaali alla surudes ei toimu miskit. Jumala haud vaikne peaks ju nagu öeldud üles alla käima.
Pedaali all mõtlesin ikka difri bloki pedaali.
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
no ma ei tea siis enam homme katsetan. Kahtlustan kahte asja kas see nahktihend rooli ja konkreetse pedaali vahel on jama või on miskit kapitaalselt pees.
Veel pole maha löödud
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Ei tea kas süsteem sama mis t25,aga mu põkal liikus ka hoob üles alla ja ei miskit,siin targemad arvasid ka,et hambad maas.hambad olid nagu uued,aga hoova küljes olev pikendus polt oli niipalju sisse keeratud ja põranda plekis olev ava oli väike,et too seeneke läbi ei läinud.Ava tegin suuremaks ja poldi pikkust ka reguleerisin ja asi toimib.Viga oligi selles,et kõik liikus kuid liiga vähe ja hambumist ei toimunud.Sild blokki läheb ilusti kuid bloki maha saamine on pisut tegevust.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Kui peale suruda on tunne et miski liigub aga ometi lülitust ei toimu. Ega ometi ei saa see asi nii katki olla. Peale kauba on mul veel trakats väääga lolli koha peal praegu. Just oleks vaja blokeeringut kasutada. Mida pole seda pole.
Veel pole maha löödud
Postitused: 10,797
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
133
Difri bloki saab sisse lülitada kas enne kehva kohta või paigalseisul. Kõik muud katsed muudavad nukkkettad kiiresti vanarauaks.
Minu 100 kehakaalukilo ei suuda kulunud nukkidega blokki sees hoida. Mis tähendab, et hakkan ka enda oma lahkama.
Tasub üle vaadata, kas pedaal ikka on jäigalt hoova küljes ja kas püsthoob ikka lõtkuta liigub. Muide, see vidin ei tule välja enne, kui iste ja paak eest lammutada.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
oot minu oma tuleb küll välja 3 polti ja voila käes!!!!
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Püstvõllist ei ole õrna aimugi. Pidasin jah pedaali silmas kahjuks. Püstvõlliga läheb küll suurem lammutamine lahti.
Kui trakatsi mäe alt koju varju alla saan toimetada süvenen koos fotokaga asjasse
Veel pole maha löödud
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kas on kellegil mõnda head juhendit või liikuvat pilti, kuidas remonditakse diffri blokeeringut?
Pedaal hüppab üles-alla ja blokeering ei rakendu.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 10,797
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
133
Muska, põksi teadmisega pole siin miskit teha.
2715 kirjutis on puhas kuld, taas kord.
Kas tõnni blokeeringu pedaal on kasti peal kahe poldiga kaane küljes või kastikaane küljel flantsiga? Kangimajandus sees on neil erinev. Reguleerida seal midagi kummalgi ei ole. Blokeering ise on sama nukkmuhviga ja kui seal on nukid maha käristatud, siis on vaja vahetada. Küla peal räägitakse ka meestest, kes on võtnud relakaga nukke õhemaks, aga jube täpse käega peab siis olema. Kas seda freesipingiga edukalt teha saaks, oskavad pingimehed kommenteerida. Õhemaksvõtmisel kaob siis ka hamba kõva pinnakiht.
Lahtivõtmine on puhas mehaanikutöö, ainult kokkupanemisel tuleb järgida tõukava kahvli ja vaheklotside paigaspüsimist.
Parem ülekanne koos käisega tuleb maha tõmmata. Selleks tuleb jälle poritiib maha võtta.
Vastik töö isegi soojas ja puhtas töökojas mootoritõstukiga.