Postitused: 34
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Kuri plaan aretada traktorile t-25 originaal-roolikarbi asemele, automobiiliroolikarbi, aparaadilt Mercedes-Benz w124 200d. Peaks toimima kõik, vajaks vaid soovitusi kuhu roolivõimupump panna? Mõni, kiidab rihmühendust, mõni jäika värkki, nu pole kogemusi, ehk targemad valgustavad?...
Postitused: 34
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Dosaatorit ei täi hetkel panna, enne oli miski villise karp pandud, metsas käies sai kopp ette sellest jõusaalist, visksin tolle karbi nii kaugele silmeest kui vähegi sai. Mersu karp ja võim vedelevad niisama, proovin selle koosluse sinna ikka ära, kui läheb untsu, siis läheb. Võimu pumba pirka peal on kirjas 85 bar, ei teagi mida sellest arvata?
Postitused: 6,923
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Jõudu saab arvutada, kui lisaks survele on olemas ka kolvi pindala. Ja kes seda öelda oskab, kas piisab?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Kõige mõistlikum ja odavam on arvatavasti orginaal roolikarp peale tagasi otsida ja nautida näppude väänamist
.
Auto roolivõimu süsteem võib isegi toimida orginaal karbiga - küll aga see aretamine on paras ettevõtmine. Tähtis on see, et jõuõlad on paigas - siis vast keerab rattaid ka.
Nina peale ei ole mõistlik lihtsalt lisa raskuseid panna - siis ei pruugi orginaal roolikarbivõim enam rattaid keerata.
Pumbale ei paku lihtsalt pikka iga - kuna õli läheb kuumaks ja pumbal on pidevalt hull koormus peal. (õli saab jahutada - koormus vähendada on võimatu)
Kõige töökindlam ja mugavam on dosaator rool ja silindriga keeramine. Küll aga kui peaks midagi metsas hüdraulikaga juhtuma siis on perse majas.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kas T-16MG pealt ei saa vähemalt osaliselt valmis lahendust?
Postitused: 34
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Ei tea, hetkel mul hea lihtne see mersukarp sinna pookida.