Postitused: 248
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
10-03-2004, 23:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2004, 23:47 PM ja muutjaks oli
laplander.)
Mis asi võib teha mootori kilinat? Klapid pole. Kas saaled? Kui saaled kas siis peaks ölirõhk ka ära kaduma? Mis öli seljuhul soovitate kasutada? Hektel on 10w-40 poolsünt minuteada. Kas vale süüde võib seda teha?
Postitused: 1,793
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
14
Kepsusaale võib küll kiliseda, raamsaale pigem koliseb. Kulunud saaled õlirõhku ei mõjuta.
Vale süüde ei tohiks mingit häält tekitada. Hiline süüde tekitab detonatsiooni, aga see ei kilise.
Kardan, et sul võibolla mingi mutter mootoris lahti, ning lendab kusagil all ringi...
Samas - võibolla kiliseb mingi muu detail, mis on mootori küljes, mitte sees?!?
Postitused: 248
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
Mutter pole kindlasti. Mootorist tuleb heli. Saaled mõjutavad survet!!! Ja ka süüde pidi sellist asja tegema. Enne uurin kui uued saaled ostan.
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Pidevalt kiliseb või ainult mingitel teatud hetkedel?
Postitused: 248
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
Teatud hetkedel. Reegline kõrgematel põõretel.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Oleneb palju masin on läbi sõitnud. kui üle 200 t, siis arvatavasti saaled.
Kui kilin tekkis järsku ja /või mootor vähe sõitnud, siis pole saaled, vaid on midagi lahti läinud või mingi pisikorratus (süütemoment, ventika rihm, geneka, veepumba jne laagrid) vms.
Saalede kulumisest tekkiv kolin ei tule üleöö, vaid tasapisi ja kui autut reamontimata edasi kasutada, siis ühel hetkel lööb päris hulluks ja õlisurve ka maha. Siis on remont keerulisem -- väntvõll ellipsis ja kõver.
Kolvisõrm teeb rohkem tiksuvat kaksikheli.
Võta kordamööda silindritelt küünlajuhe maha, kui siis ära kaob, siis ikkagi sõrm või saaled => mootor laiali, väntvõll lihvimisse, remontsaaled.
Endal ka praegu garaaz\'is mootor laiali, saalede vahetus.
Praegu paras aeg remontimiseks, ilmad soojemad, aga suvi veel kaugel.
Postitused: 424
Teemad: 19
Liitus: Feb 2002
Maine:
3
mondeo kilises-tiksus ka üksvahe. hääl tuli välja pärast hammasrihma vahetust, enne oli õrnemalt. selgus, et tegu oli hammasrihma rullikuga. muidugi mondeol on see süsteem vist natuke teistsugune ja igasugu hääled on erinevad. see kilin tundus ka mootori sees olevat, suur üllatus oli, et hoopis mootoribloki kõrval olev rullik.
u.
/niisama tark/
Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Postitused: 248
Teemad: 36
Liitus: Jan 2004
Maine:
1
11-03-2004, 16:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2004, 17:23 PM ja muutjaks oli
laplander.)
Minuarust tikus rohkem. Kas peab kindlasti rem möötu panema? Mis öli oleks soovitav kasutada? Läbisõit 195000. Koguaeg kolisenud aga nüüd hakaks huvitama mis see on. Veepump on uus.