Postitused: 5,872
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
08-01-2016, 19:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2016, 19:13 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Kuna pistikul on palju otsi, siis pakun et toidetakse seda läbi 400 Hz umformeri (380/36v ja 3 faasi) ohutustehnika kaalutlusel... sama nagu nõukaaegne lambapügamise masin. ( 400 Hz ei tapa)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5,872
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Seal on kaks otsa. Nagu tavalisel pistikul.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
09-01-2016, 14:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2016, 15:00 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ksf Asp. peakorter ju endise veski ja teraviljasalve vahel! Seega kergesti kätte võis sattuda jõusööda, manna või makaronide paberkottide kinniõmblaja. Tsement alul vist ka õmmeldi kinni. Majanditele saadaoleva tehnika kataloog pakkus statsionaarset koti kinniõmblemisseadet, mis kaalus 800 kilo ringis!
Põllul koti kinniõmblemine väga julge mõte! Võetud vili ju vaja kuivatis jälle välja soputada. Ja pealegi koti kinnisidumine läheb kiiremini kui õmblemine. Jõmpsikana sai Uralzis`i mootoriga kombainil kotte seotud. Olin küljepeal platvormil. Täiskotile tuli ka väike vops anda, et pöhukäru ratta alla ei satuks. Samuti ei võinud pööramise ajal kotti maha lükata- võis kraavi või rupikusse sattuda. Ei mäleta, kas mingit raha ka sain või läks emale normipäev kirja.