Karpatets PEA 1.0
#21

(14-10-2018, 11:27 AM)Saaressepa talu Kirjutas:  Vahepeal pensionär kokku uuesti laotud ja lõpuks päriselt lekkevabaks tehtud.

ega see karpatets raplamaalt pärit pole
Vasta
#22

(16-11-2018, 21:33 PM)mcormik Kirjutas:  
(14-10-2018, 11:27 AM)Saaressepa talu Kirjutas:  Vahepeal pensionär kokku uuesti laotud ja lõpuks päriselt lekkevabaks tehtud.

ega see karpatets raplamaalt pärit pole

See on toodud Lääne virumaalt. Ostu kuulutust üles pannes pakuti ka ühte rapla ja ühte ka tallinna külje all . Aga sai see isend toodud kuna oli suhteliselt ligidal kodule ( veeres koju omal jalal)
Vasta
#23

Väike pilt suvest kus said 2 põhilist kolhoosi sõnnikukolonnis osalejat kokku ühele pildile  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#24

Vanake on tlve ilusasti üle elanud ja loobib juba tiigi mulda laiali  Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#25

Millal värviremont plaanis?
Vasta
#26

(23-04-2019, 23:16 PM)huvi5 Kirjutas:  Millal värviremont plaanis?

Tahab veel pesu saada ja mõnede pisemate lekete likvideerimist.Ja nipet näpet muid asju . Värv ei ole just prioriteet. Suur leke (ehk siis pöördsilinder) sai omale juba uued tihendid


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#27

Ei anta rahu talle  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#28

Paar küsimust masina kohta.
Kas kaalub ka reaalselt 8 tonni nagu ark arvab.
Milline käigukast on
Milline tagasild on, kas käigukastiga koos või eraldi.
Millised hüdropumbad on.
Palju maantee kiirus on.
Kas asub lääne virus, kas oleks kunagi huvi korral võimalik vaatama tulla.
Vasta
#29

Ise teda kaalunud pole aga suure tõenäosusega kuskil seal 8 tonni kandis võib ta olla küll . Jumzi käigukast on ainult jumzi pooltelgede asemel on reduktorid . Kiirust arendab ca 20 kmh. Hüdropumpasid on tal 4 , 2x50 nest pumpa on jvv otsas ja mootori küljes on 10ne ja 32ne. Asub Jõgevamaal niiet kui viitsid sõita siis võid ju vaatama tulla .
Vasta
#30

Tere
Tundus olevat ainuke koht kus Karpatets jutuks. Kas keegi veel sellise isendiga tegutseb?

Kuidas siin selle PEA-1- ga on läinud? Viimased postitusedki juba mitu aastat vanad, aga ... Kogemusi ja tüüpilisi vigu ehk midagi kogunenud
Muretsesin endale kaa ühe vanarauast, tundus kuidagi üsna tugev riist olema Jumzi vastu, noole puksid kõik tihedad ja seal paistis ka üsna kuiv.  Töötunde ees ka päris vähe, aga .. greiferkopp ikka päris pehmeks saadud. üks külgülekanne oli ka vaevu paigas veel. Aga peale paari päeva kahekes kallal,i  sai eile  sõnnikulaadimisel proov ära tehtud ja kohe on  erinevad küsimused tekkinud.
Kas jagajad vahetasid ja  paigaldasid joistikud?
Mul ka  käed kippusid risti minema pööramisel ja greiferi avamisel. Kui, siis milliste jagajatega asendasid olemasolevad ja millised silindrid kuhu ühendasid.
Lisaks käppade jagaja siibrid mul ilmselt kulunud, käpad vajuvad läbi ja tõstmise raskus läheb sujuvalt rattale ja reduktorile. Plaanin, kas  hüdrolukke silindritele peale aretada või oleks õigem jagaja(d)ära vahetada,  siis ehk poleks hüdrolukke vajagi.
Vasta
#31

Üldreeglina, kui jagaja peab- toode n-ö läänest) , siis ei ole "viagrat" vaja..
Vasta
#32

Üldjuhul tehnikal läänest on need lukuklapid juba uuest peast vahel, see on juba retsept, et funtsionaalsus säikis aastateks. Ei ole see lääne jagaja imerohi, ka muud osad peavad korrapärast funktsioneerimist toetama. 

Ja kui lukuklapid paned, siis silindri peale torudega, et oleks korrektne. Nimelt toru on vastupidavam välisele mõjutusele ja ei paisu/tõmbu kokku vastavalt survele ja hüdrolöökidel pole võimu seda puru lüüa.  Peale klappi edasi võib ka voolikuga.
Vasta
#33

Tere
Ei oskagi nimetada tüüpilisi vigu . Eks  hüdrovoolikuid siin ikka vahest läheb mõni ja nipet näpet jagajal mõni tihend vahetatud . Suures pildis raud on ennast väga hästi üleval pidanud.Tugevuse poolest jah jumziga väga võrrelda midagi ei ole (Eks see kajastub ka kaalus ).Jagajaid vahetanud ei ole ja ei plaani seda ka teha ( lihtsalt töötunde tuleb aastas nii vähe ,et sellel pole mõtet ) Seda käte risti minemist ma ei mõista . kangide paigutus tal tehasest suht hea keeramine ühe käe all ( ja õli tuleb mootori küljes olevast pumbast ) . Ja greiferi avamine teise käe all ja suurest süsteemist tuleb õli . Ehk siis neid asju saab samaaegselt teha . Käpad vajuvad ka minul läbi aga häda pole veel nii kohutav ,et see tööd segaks.
Vasta
#34

(19-06-2018, 22:17 PM)mutikas Kirjutas:  Mõned mõtted:kindlasti vajab ka tahapoole põrandasse jalagaasi,tehaseseades vasaku jagaja kangid tuleb ringi vahetada peamast ja greiferid omavahel(laadimisel lähevad muidu käed risti),raam tahab paremalt poolt tugevdamist,/---/.


Postitus #9 siin teemas.
Vasta
#35

Lätis müügis hargid ja vist väiksemad greiferid koos alumise ripatsiga.
https://www.ss.lv/msg/ru/agriculture/agr...ml#photo-1
Vasta
#36


Ja nad teevad seda ikka veel. Tõsi, kõvasti modifitseeritud kujul.
Vasta
#37

Tehakse neid tõesti siiamaani kergete modifikatsioonidega ( ehk siis raam ja tõstuk ainult sama) Osadel uutel on masti viimane jätk ka veel teleskoop . Mis tegi suht kadedaks  Big Grin . Karpatetsi teema on suhteliselt vaikne ,sest ega suurt miskit toimunud pole . tõstab siin suvisel ajal oma mõned tonnid sõnnikut ja muud kivid, kruusad mis majapidamises tarvilik .
Mingeid suuri remonte pole tehtud .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne