kas ma soovitasin #10 postituses midagi arusaamatut?
Ka näiteks seda:
Tsitaat:Siin võib olla ka nii, et segu on rikas ning parem silku saab lisaõhku ja näib "OK"... see tekitab vasaku tahmamist...
Väike süüte erinevus ei peaks põhjustama 40km sellist asja, pigem väga lahja segu + kuum ilm (vale küünal kuuma ilmaga sõitmiseks e. ei juhtinud silindris tekkinud kuumust piisavalt silindripeale üle, et jahutaks, nõks oleks ehk päästnud ka rasvasema õliga küttesegu, teine silinder jäi korda, sest oli ju rikas segu, seal toimus nüüd n.ö. normaal tingimustes põlemine)
Kuidas siis kontaktidega süüdet paika panind?
kas ikka nii:
Indikaatorkellaga fikseerid ÜSS - no võib ka mõõtepulk olla, kus mm peale märgitud.
Kontaktid ühendad genekast ja kondekast lahti ning paigaldad kas testri või lambi kontaktide vahele-
Siis vastupäeva kolb alla kuni 2,5mm ning kui see on saavutatud, siis tekib lühiühendus või lamp hakkab põlema...
Ja nii mõlema silindril!!
Mul õnneks süüte erinevuste ja õigeagsusega probleeme polnud (VAPE oli peal + NGK küünlad+ uued juhtmed ja piibud), kuid Oli ka segu põlemise erinevus silindrites (mul oli juba häirekell see, et küünalde värvi erinevus korralik + korraks silindri pea maha ning vaadatud läbipuhumise jälgi kolvil). Kahtlustasin ka nii simmereid kui silindrialust tihendit jne. Kuid tegelikuks prolbeemiks oli kahe silindri vaheline karpaühenduse kronstein - kuna silindri enda pinnad ei pruugi olla tasased, siis ainult tihendist ei piisa, et saavutada lekkekindlus. Lisasin tihendi mõlemale poole tihendimastiksit ning probleem lahenes. Leidsin selle koha nii, et pihustasin töötavale mootori ühenduspindadele brakecleanerit... kui karpa ühenduste juurde pihustasin, siis mootori töö selles silindris oli häiritud...
Enne, kui silindri sisemus piltidel näidatud kujule muutuvad, peaks mootor korraliku hoiatava häälega seda muutust indikeerima... Samas, kui on teada, et ühe silindriga on jama, siis 40km ringi ma ette ei võtaks.
Kuid tegu tehtud. Kus täpne viga oli, seda sa enam teada ei saa, sest seda ju kindlalt ei määratletud/otsinud, vaid nüüd eeldame...
Igatahes pole midagi muud, kui mootor algosadeks, karter seest puhtaks pesta - muud moodi ei saa olla kindel, et kõik pudru sealt kätte saad ning ega see alumiinium pudru seal kergelt välja tule - eriti veel, kui bensiini+õline küttesegu pindadel ja väntvõlli põskede ja karteri seinte vahel väike vahe.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913