Postitused: 91
Teemad: 55
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
13-06-2004, 16:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2004, 16:20 PM ja muutjaks oli
Arni.)
Küsimus oleks siis Uraali kohta selline, et kas Uraalile on saada ka nn. kiiret tagasilda? Ise ei ole Uraalidega kokku puutunud, aga enne järgmise tsikli ostmist tahaks natuke maad kuulata. Kas Uraalil jaotatakse mootorid ka kuidagi, nagu Dnepril (Mt-9, Mt 10-36) vanuse ja muude omaduste järgi? Kui vana Uraali ei tohiks kindlasti osta (mulle on öeldud, et näiteks Mt-9 mootoriga Dneprist tuleb ringiga mööda minna)? Igasugune üldine info Uraali kohta oleks teretulnud, sest järgmiseks tsikliks peab saama kas Uraal või Dnepr ja Uraali kohta ei tea ma eriti midagi.
Postitused: 3,050
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
urali ja dnepri tagasillad ning käigukastid peaksid sisaldama samu detaile. st. vahet pole. lisaks kiirele tagaülekandele soovitav hankida ka ümbertehtud 4. käigu hammakad (mis annavad tunduvalt rohkem juurde kui kiire tagasild).
Ma ei mäleta täpselt ülekande suhet tavalisel neljandakäigu hammasrattapaari vahel kuid see jäi vist 0,7 ja 0,8 vahele. ümbertehtud hammakate suhe 1,0.
Parandage mu juttu kui oskate.
Kui on võimalus, osta ural, dnepr ei kannata niipalju piitsutamist. Põhjus vändalaagrites.
Mu vennal on kusjuures \"Dnepraal\" st. dnepri raam urali mootoriga.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 42
Teemad: 1
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
nii- urali ja dnepri käigukastid pole mitte kohe ühesugused. käikude ülekandearvud on küll samad aga hammasrataste ja võllide konstruktsioon on hoopis teised. 4. käigu ülekandearv on originaalis 1,3 ,kiireks tehtud 4 käik oli mu mäletamis mööda kloostrimetsas 1,05. minu kogemustest jääb see juba veidi liiga kiireks. peab ikka hea mootor olema et korralikult 4 käiguga edasi liiguks. ja pealegi jääb sel puhul 3 ja 4 käigu vahe jube suureks(kiirendades 3 käiguga 5000rpm-ni pannes sisse 4 käik längevad pöörded u 3000 rpm-ni, mille puhul on kiiruseks juba u95 km/h). dnepri väntvõlli laagrite kohta ma ei oska eriti miskit öelda aga väntvõll ise pidavat suure piitsutamise korral mõnel aparaadil pooleks minema.
Postitused: 2,657
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Vana Urali mootor oli 6 voldise genekaga ja uus on 12 voldisega,see on üldiselt vist kogu erinevus.Loomulikult un uus tüüp parem,aga vana tüüpi mootor on ka raudselt parem, kui Dnepri mootor.6 voldise mootori (generaatori) ainus nõrk koht on relee ja see asub tegelikult mootorist ju täits eraldi.Muidugi veel vanem pill oli Irbit ja selle mootor on enamvähem sama ,mis 6 v. genekaga Urali mootor,ainult esimene kaan on tiba teine, aga veel vanema Irbiti mootor meenutab BMW R75 mootorit.See pidavat eriti kobe tükk olema ,aga mina sellist mootorit olen vaid piltide pealt näinud.