21-08-2024, 22:50 PM
Sai jumz soetatud, mis aastaid seisnud. Aga käima pole siiamaani saanud, ainult närve sööb
Algselt sai käivitusmootor soetatud, mis sai paika timmitud ja käima saadud. Tuju juba parem, et sammuke käivitamisele lähemal. Siis sai avastatud, et KSP ei käi kütus läbi. Pump maha ja laiali. Seest näha, et on vett saanu ja kohati roostes. Üks pihusti klappidest ka puruks. Otsitud töötava Jumzi pealt järgmine pump, mis polnud väga pikka aega seisnud. Sai leitud siit foorumist T40 pumba paika andmise õpetuse.
Jumzil ma küll, ei leidnud rihmaratta pealt ühtegi märki ja Googledades ka väga midagi ei leidnud. Ühe sõnaga sai lihtsalt kolb üles keeratud esimeses silindris ja pumba plunser tõusu peale sätitud nagu vanadel diisel sõidukitel. Avastasin, et pm pumba tõusu peal saab teda sätita ainult kahte pumba otsa regull auku. Järgmiste aukudega oleks süüde väga mööda juba. Mõlemat proovitud, aga ei midagi. Ainult summutist toss väljas.
JÄrgmisena sai võetud pihustid, mis tulid sama traka pealt, kus pumpki, mis on liigelnud mõni kuu tagasi. Ühe pihusti keerasin pooleks ja tundus, et need ka vist vett saanud. Alguses oli paak täitsa kuival ja sinna sai puhas nafta sisse väänatud.
Järgmiseks sai klapi vahed ülekontrollitud ja reguleeritud, mis vajasid. Tulutult.
Kompressioonid tunduvad olevat kõigil silindritel käsitsi keeratavat. Kuna ikkagi traktor, sisi peaks ta pikema käiamise peale käima minema, kui on kehvemad kompressioonid või üksikus silindris on 0.
Kütus jõuab pihustiteni ilusti, pumba otsast ka mitut moodi proovinud - et varasemaks. MItte midagi. Tunne, et kas jäänud miagi kahe silma vahele või ongi kuskil mootori sees mingi kala juures. Tõesti kaan maha ja piiluda silindritesse. Äkki midagi uut paistab silma.
Algselt sai käivitusmootor soetatud, mis sai paika timmitud ja käima saadud. Tuju juba parem, et sammuke käivitamisele lähemal. Siis sai avastatud, et KSP ei käi kütus läbi. Pump maha ja laiali. Seest näha, et on vett saanu ja kohati roostes. Üks pihusti klappidest ka puruks. Otsitud töötava Jumzi pealt järgmine pump, mis polnud väga pikka aega seisnud. Sai leitud siit foorumist T40 pumba paika andmise õpetuse.
Jumzil ma küll, ei leidnud rihmaratta pealt ühtegi märki ja Googledades ka väga midagi ei leidnud. Ühe sõnaga sai lihtsalt kolb üles keeratud esimeses silindris ja pumba plunser tõusu peale sätitud nagu vanadel diisel sõidukitel. Avastasin, et pm pumba tõusu peal saab teda sätita ainult kahte pumba otsa regull auku. Järgmiste aukudega oleks süüde väga mööda juba. Mõlemat proovitud, aga ei midagi. Ainult summutist toss väljas.
JÄrgmisena sai võetud pihustid, mis tulid sama traka pealt, kus pumpki, mis on liigelnud mõni kuu tagasi. Ühe pihusti keerasin pooleks ja tundus, et need ka vist vett saanud. Alguses oli paak täitsa kuival ja sinna sai puhas nafta sisse väänatud.
Järgmiseks sai klapi vahed ülekontrollitud ja reguleeritud, mis vajasid. Tulutult.
Kompressioonid tunduvad olevat kõigil silindritel käsitsi keeratavat. Kuna ikkagi traktor, sisi peaks ta pikema käiamise peale käima minema, kui on kehvemad kompressioonid või üksikus silindris on 0.
- Info, mida ma ei leidnud. Kindluse mõttes küsiks üle. Esimene silinder on ikka Jumzil rihmaratta poolne? Tean, et on sõidukeid, millel loendatakse silindreid kasti poolt. AGa siiamaani välistanud kuna vene tehnika`?
- Kui pump ja pihustid on vett saanud, kas läbi nende võib olla sattunud vesi silindrisse? Kui isegi on sattunud, siis peaks mootor kinni olema ( aastaid seisnud), aga mootor käib ilusti ringi.
- On kellelgi ette tulnud, et kompressioon on tsipa madalamad ja käima ei saa?
- Vahepeal arvasin, et äkki jätab klapid lahti ,kuna paks tökat üli vanast ajast sees. Aga ta ei käi nagu õmblusmasin ringi.
Kütus jõuab pihustiteni ilusti, pumba otsast ka mitut moodi proovinud - et varasemaks. MItte midagi. Tunne, et kas jäänud miagi kahe silma vahele või ongi kuskil mootori sees mingi kala juures. Tõesti kaan maha ja piiluda silindritesse. Äkki midagi uut paistab silma.