Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Tegin kunagi sellise ise. Õlipaagiks kasutasin Lada siduriõli paaki. Sealt voolikuga edasi, otsas peenike toru(düüs). Praktikas oli tolku vähe, sest kippus ikka ära ummistama. Kui augu suuremaks teed kipub liialt limama ja õlipaak ka kiirelt tühi. Jälle kasu vähe.
Oleks pidanud edasi arendama aga arvasin, et käsitsi lihtsam määrida.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Minu arust suht mõttetu asi, kuna pidevalt päälepressiv õli ka õhust igasugust tolmu kaasa haarab.
Kasulikum on ikka ketti vahel õli sees keeta ja kasutada aerosoolõli -- see nagu kisub ennast keti lüli vahele kui peale lasta.
Teisalt, 400 krooni pole ka kuigi suur raha, võib ju eksperimenteerida.
Postitused: 24
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Druzbadel või uralitel(mootorsaagidel) on selline ketiõlitus süsteem, et litsud nuppu ja õli pääseb ketile. Midagi sellist annaks mootorrattale kah aretada.
Postitused: 24
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Tänapäevastel saagidel tuleb õli automaatselt, aga mingil vene sael oli kohe spets lüliti selle jaoks.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Tänapäeva saagidel on siduri all selline väike vedrumoodi tigu mis õli töötab õlipumbana...
Postitused: 2,718
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
minu iz`il on automaatne keti õlitus katkise kummitihendi kaudu.
Postitused: 2,718
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
milleks siis vaja miskit üleliigset aretist külge panna, ma parem lappaks mootorit paremaks kui aretaks ebavajalikku.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
To korgits: selle võid ise ehitada ühest torust ja sinna külge paned sisse mineva toru ja teisele poole välja mineva ja asi korras... panna saad sa selle väikse hammasrattaga keti pealt jooksma või siis nagu osadel spiti süsteem tuleb...
Postitused: 2,718
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
tee keti ümbert kõik hermeetiliseks ja kalla õli sisse, niiet kett oleks kogu aeg õli sees.