19-08-2004, 23:06 PM
meie päästsime oma BMW 321e emexisse minekust paar aastat tagasi. vanamees, kes müüs oma garaaziboksi meie kõrvalt pidi autost lihtsalt lahti saama. kui isa kuulis, et auto läheb 1000 eest emexisse ostsime ta enda garaazi.
http://www.zone.ee/thelegend9/IMG_3711.jpg
selle auto kohta siis natuke
minevik: auto sõitis ilusti vene ajal omal jõul ringi. aja möödudes vahetusid kõik auto liikuvad osad Volga omade vastu, nii et praeguseks pole peale kere originaalist peaaegu midagi. mingi teatud punktil jäi auto seisma ja siis anti tehniline pass mingile sugulsele, kes sellega siis oma autole bensiini ostis. nüüdseks on pass muidugi kadunud.
olevik: pildil on siis näha auto olevik. ehk siis suht nukker seis. õnneks on auto kere üpriski heas korras ja roostet esineb vähem kui 10-15a toyotatel ja opelitel. eks aitas ka enne sõjaaegne kere vasetamine. nüüd enam sellist asja ei tehta .
tulevik: arvatavasti aja ja raha puuduse tõttu seisab auto järgmised 2,3,4,5a. praegu on meil vaja sama ajastu maja restaureerimine ära teha.
arvatavasti, kui kunagi aeg selleni jõuab, et jõuab tehnika muretsemiseni saab auto omale uuemate liigikaaslaste jupid külge. originaal mootori peale muretsemine läheb kaugelt liiga palju maksma.
tulevikus üritan teha eesti/inglise keelse põhjalikuma juttu vene keelsetest ja saksa keelsetest materjalidest kokku panduna. alguseks siis nii palju linke.
http://www.autogallery.org.ru/bmw321.htm
http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/1...Saloon.htm
http://www.egorov.msk.ru/bmw_e.shtml venelased taastasid 321 cabrio
http://www.geocities.com/jos13jos/2bmw321.html
http://www.geocities.com/jos13jos/1bmw321.html
http://www.meinig.com/rpmeinig_july04_053.htm
http://home.no.net/eisenach/production_a...senach.htm siin kirjutab, et 321 tehas oli peale sõda venelaste käes, mis on ka päris huvitav.
esimene küsimus auto kohta-kas keegi oskab öelda, kus selle auto kerenumber pesitseb. ise ei leia. kahtlustame, et need on vene ajal ära kruvitud
http://www.zone.ee/thelegend9/IMG_3711.jpg
selle auto kohta siis natuke
minevik: auto sõitis ilusti vene ajal omal jõul ringi. aja möödudes vahetusid kõik auto liikuvad osad Volga omade vastu, nii et praeguseks pole peale kere originaalist peaaegu midagi. mingi teatud punktil jäi auto seisma ja siis anti tehniline pass mingile sugulsele, kes sellega siis oma autole bensiini ostis. nüüdseks on pass muidugi kadunud.
olevik: pildil on siis näha auto olevik. ehk siis suht nukker seis. õnneks on auto kere üpriski heas korras ja roostet esineb vähem kui 10-15a toyotatel ja opelitel. eks aitas ka enne sõjaaegne kere vasetamine. nüüd enam sellist asja ei tehta .
tulevik: arvatavasti aja ja raha puuduse tõttu seisab auto järgmised 2,3,4,5a. praegu on meil vaja sama ajastu maja restaureerimine ära teha.
arvatavasti, kui kunagi aeg selleni jõuab, et jõuab tehnika muretsemiseni saab auto omale uuemate liigikaaslaste jupid külge. originaal mootori peale muretsemine läheb kaugelt liiga palju maksma.
tulevikus üritan teha eesti/inglise keelse põhjalikuma juttu vene keelsetest ja saksa keelsetest materjalidest kokku panduna. alguseks siis nii palju linke.
http://www.autogallery.org.ru/bmw321.htm
http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/1...Saloon.htm
http://www.egorov.msk.ru/bmw_e.shtml venelased taastasid 321 cabrio
http://www.geocities.com/jos13jos/2bmw321.html
http://www.geocities.com/jos13jos/1bmw321.html
http://www.meinig.com/rpmeinig_july04_053.htm
http://home.no.net/eisenach/production_a...senach.htm siin kirjutab, et 321 tehas oli peale sõda venelaste käes, mis on ka päris huvitav.
esimene küsimus auto kohta-kas keegi oskab öelda, kus selle auto kerenumber pesitseb. ise ei leia. kahtlustame, et need on vene ajal ära kruvitud