Jawa 1050ccm
#1



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#2

njah, kellel raha on, see teeb mis tahab.
mina isiklikult igatahes, kui tahaksin liitrist tsiklit, ei teeks sellist lollust, vaid paneksin veidi raha otsa ja ostaksin omale mõne \"õige\" liitrise....
ilus jawa rikuti sellise asjaga äraSad
Nüüd näeb ta välja, nagu siga sadulaga...
Vasta
#3

Kui suurekubatuurilist 2 taktist tahate, siis kawasaki on teisi minuteada tootnud kuni 750cm3 kolmepütaseid. vaadake
Kawasaki Mach IV
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9612

750cm3 71 hobujõudu...

Kawasaki Mach I kuni Mach IV 250-750cm3

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#4

oot oot....Kas selline elajas tuli sellisena otse tehasest või on keegi meistrimees oma käpa vahepeal külge pannud..?

Cool
Vasta
#5

vaevalt et see tehasest tuli, ikke iseehitatud

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#6

täielik nõmedus!!!(vähemalt mulle küll ei meeldi)
Vasta
#7

mõni meistrimees võiks paar võrrimootorit kokku kruttida
Vasta
#8

ma tean sama süsteemiga tehtud 1000st CZ- i. Kaks 500st pandi kokku. Ja endal oli suve lõpus kaks 634ja kokku panna, a asi jäi ära, kuna teist mootorit ei leidnud. Mõtsin, et teeks mäkketõusu tsikli, kaht Jawa mootorit kasutades, jõudu peaks olema, särtsu kah.., a vist liiga äkiline :S
a plaan jäigi plaaniks ja enam ei viitsi kah.
Muidu, mulle see suht meeldib..
Vasta
#9

Jah a milline käigukast sellise kahe mootori ristandi vastu peaks jawa käigukast teadagi ei kannata vatti,vaid tuleb rahulikkult sõita!!
Ja sina tahaksid veel mäkketõusu sellega sõita,seal veel eriti kõva vatt!!

To:Tõnn
tean et on ehitatud kaks võrri mootorit kokku, naabrimees oli vist selleks või oli mõni tema tuttav, ei mäleta täpselt!!

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#10

PRIITO Kirjutas:ma tean sama süsteemiga tehtud 1000st CZ- i. Kaks 500st pandi kokku. Ja endal oli suve lõpus kaks 634ja kokku panna, a asi jäi ära, kuna teist mootorit ei leidnud. Mõtsin, et teeks mäkketõusu tsikli, kaht Jawa mootorit kasutades, jõudu peaks olema, särtsu kah.., a vist liiga äkiline :S
a plaan jäigi plaaniks ja enam ei viitsi kah.
Muidu, mulle see suht meeldib..
Nagu korduvalt on mainitud, on need 500 Cz-d tegelikult 380 kuubikut.

Kuidas sa muidu selle 634 karteri oleksid teinud? Ja väntvõllid kokku pannud? Igatahes üsna keeruline ettevõtmine, põlveotsas seda ei tee...
Vasta
#11

Ja aga- mäkketõusu jaoks pole seda käigukasti suht vajagi. Esimene ja teine on vast vajalikud, kui kahvel lähebki, siis arvatavasti kolmanda ja neljanda oma. Usun, et käigukast ei ole probleem.
Seda karteri lugu mõtlesime ise ka.., mai tea, siis leidsime mingi lahenduse. A ma enam ei mäleta Big Grin
Vasta
#12

oot oot oot kas ma saan siin millestki väga imelikust aru sellel masinal on Jawa 1050ccm st et kokku on pandud 3 mootorit mitte 2 sooviks huviga teada milline vänt sellel sees on kas kolmest osast käiv Smile

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#13

Mootorite kokkuehitamisel võiks konsulteerida kunagiste krossimeestega, kes sõitsid korvidega, nemad panid ka kaks CZ mootorit kokku, kuid võistlustel läksid need tihti laiali.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne