MAV-ile teadmiseks, et väike tootmisarv ei tee veel autot haruldaseks, vast isegi teeb seda rohkem tehniline kooslus mida autos kasutati, nii võib ostuda hoopis haruldasemaks ja ka hinnatumaks mõni massiauto (mille isendid on ka suuresosas olematuks sõidetud) kui mõni nn. suva mehe isetehtud automark mida tehti vast sadakond aga mis juba sündides oli mõtetu auto
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2015, 10:25 AM ja muutjaks oli aavu.)
(16-09-2009, 19:21 PM)supp Kirjutas: teeb seda rohkem tehniline kooslus mida autos kasutati
Küsimus ühe 2101 kohta: väljalase oli midagi 71. a vist, mootori ja kere NR-id algasid 24k ja 27k -ga või vastupidi. Kas hiljem on kasutatud või leidub praegusajal selliseid esitule iluvõru alla käivaid u-kujulise proofiliga plekist nikeldatud (ilmselt ikka kroomitud) poolringi kujulisi katteid, mis katsid "prillide" siseääri. Lisan kehva pildi antud isendist. Juhipoolsest paistab vaid poolkaare ülemine lõpp.
Leidsin veel ühe pildi netist : http://myzhiguli.ru/history/22-vaz-history-politic.html
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
(16-09-2009, 19:21 PM)supp Kirjutas: teeb seda rohkem tehniline kooslus mida autos kasutati
Küsimus ühe 2101 kohta: väljalase oli midagi 71. a vist, mootori ja kere NR-id algasid 24k ja 27k -ga või vastupidi. Kas hiljem on kasutatud või leidub praegusajal selliseid esitule iluvõru alla käivaid u-kujulise proofiliga plekist nikeldatud (ilmselt ikka kroomitud) poolringi kujulisi katteid, mis katsid "prillide" siseääri. Lisan kehva pildi antud isendist. Juhipoolsest paistab vaid poolkaare ülemine lõpp.
(16-09-2009, 19:21 PM)supp Kirjutas: ... võib ostuda hoopis haruldasemaks ja ka hinnatumaks mõni massiauto (mille isendid on ka suuresosas olematuks sõidetud)...
Nagu näiteks Alma-Mosse kaubaversioon MZMA 400-422. See puust ustega ja puust furgooniga isend.
Minu andmetel on Moskvas üks auto taastatud ja üks veel kusagil Venes säilinud. Ja vist üks veel Leedus. Kardan, et kõik...
Eesti on käinud kõvad kuuldused selle jäänuste säilimise osas, aga niikaua, kui pole ise näinud, ei julge kinnitada.
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
(16-09-2009, 19:21 PM)supp Kirjutas: ... võib ostuda hoopis haruldasemaks ja ka hinnatumaks mõni massiauto (mille isendid on ka suuresosas olematuks sõidetud)...
Nagu näiteks Alma-Mosse kaubaversioon MZMA 400-422. See puust ustega ja puust furgooniga isend.
Minu andmetel on Moskvas üks auto taastatud ja üks veel kusagil Venes säilinud. Ja vist üks veel Leedus. Kardan, et kõik...
Eesti on käinud kõvad kuuldused selle jäänuste säilimise osas, aga niikaua, kui pole ise näinud, ei julge kinnitada.
Venemaal on woodie-mossede taastamine on muutunud moekaks, ning sellega ilmselt, võib olla need oluliselt rohkem kui me osame arvata.
Igatahes on 3 tk. valmismasinaid kindlasti teada.
Mina isiklikult ei peaks üht või teist autot haruldaseks põhjusel, et see mõnele punasele kirjanikule on kuulunud. Eestis on haruldaseks autoks ikkagi selline, mida on siinkandis liikvel vaid mõni eksemplar. Ja kui sellel isendil on ka mõni varasem väljalaskeaasta, siis seda haruldasem.
Teemaalgataja küsimus oli, millised autod on eestis haruldased. Vastaksin nii, et see auto, mida on eestis üks eksemplar. Vähem haruldased oleks siis need, mida on kaks, kolm jne.
Selge see, et nii ei maksa arutleda. Kui jutt on haruldasest autost, siis olgu sellega sõitnud kes tahes persoon, see ei muuda veel AUTOT haruldaseks.Selle kohta on teised väljendid.
Haruldane auto on ikkagi see, mis on soliidse firma toodang ning mida on säilinud millegipärast üksikud eksemplarid. Põhjuseks võib näiteks olla veel see, et selle firma " ülimasslevinud" alusele ehitas üksikud kered mingi kuulus kerefirma ja neid oli juba omal ajal põhjust haruldaseks nimetada.Näiteks Brikkeli M-B 500 K.Ja mida vanem masin seejuures on, see lisab vaid kaalu juurde.
Veel vast mahuksid selle mõiste alla nn. juubelimudelid, mis said erilise töötluse, see käib vast rohkem mootorrataste kohta.
Ma ei ütleks ka nii, et auto, mida üks eksemplaar on Eestis, siis haruldane.
Haruldane on auto, mida maailmas on säilinud vähem kui X arv tükki.
Sellega, näiteks, see UAZ-450 mis rändas Venemaale Eestist, on haruldane. Maksis see 65 000 eek, oli laitmatu konditsioonis ja keegi seda ei tahtnud.
ZIL-127 on haruldane. Tartu-1 on haruldane.
Aga näiteks, Rover P5b ei ole haruldane, mis sest, et Eestis seda on üks tk.
kes see koera saba ikka tõstab kui ise ei tõsta:
mis on siis haruldane, kiikasin oma autoparki, nokitsen näiteks fiat 850 coupe kallal, no eestis on ta haruldane, samas on seda tehtud üle 360 000 tk-i, aga säilinud on vähe, isegi kui vaadata euroopas müügikuulutusi siis saab sisuliselt kahekäe sõrmedel need üles lugeda. Jällegi kui vaadata mu 200jast volvot (kolme ukseline sedaan) siis selles ju midagi erilist ei ole, aga kui lugeda uksi, siis ilmselt on tegemist ainulaadse isendiga (kui mitte ainsamaga) maailmas (väidetavalt toodetud alla 30 isendi), mis ta siis on kas haruldus või mitte, samas on jällegi tavaline auto. Mingi bmw vedeleb garaasiz, mudel mida on eestis max 2tk ja see omab mootorit 2,0 m10 ja seda peetakse nn üksarvikuks juba eestis-kas ta on haruldane, vast mitte, aga seda lihtsalt pole kellelgi.
jah horch on haruldane, aga edasi