Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Selline kastikas mis viimastel piltidel peaks olema kas mingi väikeseeria või isearetis.Enda teada selliseid suurseerias kunagi ei tehtud.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Sellisel juhul väikeseeria. Ei usu, et isearetisest selliseid klantspilte oleks tehtud. Ilukilbid on ju tuttuued ja auto üleüldse ülikorralik. Arvatavast on ikka tehases mõned 433/434-d \"lahti lõigatud\", aga suurseeriasse ei jõudnud. Ehk oli segavaks faktoriks väike kast, Izhi pikapil on ju suurem. Aga antud piltidel oleva isendi puhul torkab silma ka paremal asuv rool. mingi eksportvariant siis? Või äkki ongi neid tehtud ainult mõne kauge \"vasakpoolse\" riigi tarbeks?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Sellel kolmandal pildil on suur hulk mossesid, aga vaid kahte värvi: helesinised ja punased. Värvimistsehh võimaldas nimelt vaid kahte värvi korraga kasutada (ilmselt oli 2 värvimisliini). Kui minu vanemad 1978 läksid mosset ostma, oli saada vaid siniseid ja rohelisi. Öeldi, et kui need värvid ei meeldi, tulge kahe nädala pärast, siis tulevad punased ja kollased. No ootama küll ei hakanud, sai sinine ära ostetud.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
No see kastikas ilmselt ongi sellel kolmandal pildil. Tegemist on igastahes palju ilusama ja graatsilisema kastikaga kui Izevski tehase esimene leiutis:
[attachment=3145]
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Kas mitte post 3 pilt nr5 olevate Mossede seas üks esimesi paremini nähtav Mosse pole mitte parempoolse rooliga?
Just a man!
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Teise portsu piltide esimene pilt on sõiduautost KIM. Ülimalt haruldane eksemplar mis säilis meie päevini kuna oli erakätes-kuulus kurikuulsale rahvakomissar Lazar Moissejevitš Kaganovitšile ja seetõttu ei oma praktiliselt üldse läbisõitu, sest rahvakomissari veeti arusaadavalt muude masinatega. Kaganovitši masin ongi praegu AZLK muuseumis. Võimalik, et albumi trükkimise ajal polnud Kaganovitš seda veel muuseumile annetanud kuna masin seisab tänaval, mitte kuskil muuseumistendil. KIM-i algvariant on Moskva Polütehnilises muuseumis ja mingid riismed leiti kuskilt põllupealt ja see masin on taastamisel. KIM-e toodeti ca 500 tk ja eks nad hävisid sõjas ja lagunesid hiljem kuskil autobaaside hoovinurkades. Arvatavasti on peale muuseumiKIM-de ja selle taastatava alles veel mõni, kuna olen internetis isegi vastavat müügikuulutust silmanud. On kellelgi infot võimalike Eestise sattunud KIM-de kohta.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Teab keegi selle KIM-i saamisloost midagi pajatada. Mosseraamatust nagu meelde jäänud, et selle eeskujuks olla Ford Prefect. Mootori andmed nagu klapivad, aga samas välimus on hoopis teistsugune...
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
pppp Kirjutas:Teab keegi selle KIM-i saamisloost midagi pajatada. Mosseraamatust nagu meelde jäänud, et selle eeskujuks olla Ford Prefect. Mootori andmed nagu klapivad, aga samas välimus on hoopis teistsugune...
Niipalju kui mina tean telliti KIMile kereplekid Ameerikast nagu ka ZIS 101-le. Esialgu tehti kaheukseline variant mis Stalinile ei meeldinud ja seetõttu masstöösse ei läinudki ja hijem tuli neljaukseline, laternad poritiibade sees variant. Mis on huvitav, masinaid tehti enne sõda ca 500 tükki aga Anohhini 1950 a raamatus \"Nõukogude autod\" on masinast igasugu läbilõikeid ja andmeid samas kui allesjäänud masinaid oli veel ehk saja-kahesaja ümber.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.