15-01-2005, 11:32 AM
nitroga põletad oma kolvid seest ära,ja nitrot kasutataxe alles hästi kõrge käiguga,et mootorit laiali ei lõhux,sest sellist koguse reguleerimist pole enne kuuldud,.....
oskaja Kirjutas:ei lähe küll teemaga eriti kokku aga sai kunagi poolkogemata paar liitrit nitrolahust bensiini asemel paaki valatud. toimis see segu bensiinist ja lahusest igastahes vägagi hästi.. natuke gaasi andes oli tsikkel kohe pöördes ja liikus meeletult hästi edasi, võrreldes eelneva uimerdamisega kui lahust veel paagis polnud. täpsustuseks sis see, et bensiiniga olid tuurid \"üleval\" alles siis kui gaasipide põhjani oli venitatud aga bensiini ja lahusega oli sama efekt juba kerge liigutuse peale... kui gaasipide põhjani oli väänatud sis töötas mootor juba selliste häältega nagu praegused japside bike-d täis tuuridel ... ühtlane ja kõrge pinin . ühtlase kiirusega sõites ja äkki gaasi andes võttis esiratta maast lahti ja seda kõike 4-janda käiguga. Tegemist oli 125ccm uuema Minski mootoriga CZ raami peal.
(kahjuks lõpetasid kolvirõnad oma töölepingu 2 kuud hiljem ära... neile järelikult ei meeldinud selline katse )
aga natuke teemasse ka: miks mitte turbot peale panna? ma arvan, et selle teostamine oleks tunduvalt lihtsam ja vähem eluohtlik aga efekt põhimõtteliselt sama.
hetkel ei suuda enam tuvastada sellise video asukohta aga kunagi oli suzuki hayabusa-st video, kus see oli fööniga varustatud. paras lennuk oli
\"korgits\ Kirjutas:Huvi pärast küsin kust sa said \'\'nitro lahust\'\' ....või siis küsiksin kas see oli ikka N2O ?Vot seda tahaks kohe oma silmaga näha, kuidas keegi N2Od paaki valab, sest see on vedalas olekus ainult selle rõhu all, mis balloonis valitseb.