08-12-2004, 23:06 PM
Oleks siis tore kui keegi oskaks vastata esitatud küsimusele?
Parimat, Sander
w6rrimeez666 Kirjutas:/Omavahel ei ole ühilduv magnetraud, kuna väntvõlli ots on erinev./Kas magneti erinevus polnud mitte D4 tüüpi lameda silindripeaga ja uuemate võrrimootorite vahel? (vanemal väiksem, uuemal suurem)
w6rrimeez666 Kirjutas:Kas sa siis tõesti arvad, et kui magneetosüüte puhul tuleb küünlajuhe \"otse mootorist\", siis seal järelikult süütepooli ei ole?
w6rrimeez666 Kirjutas:D8 on samamoodi \"sisese süütepooliga\" nagu ka d6. D8E ja D8M on välise süütepooliga mudelid. d6-d8-d8e-d8m süütemahised on kõik omavahel vahetatavad (loomulikult kui kasutada ainult madalpingemähiseid, siis tuleb kasutada ka välist süütepooli). D6 ja d8(e;m) magnetrauad on välismõõdult ühesugused, sisemine auk on aga erinev, kuna väntvõlli ots neil mootoritel on erineva mõõduga.Selles hakkasin isegi kahtlema, ühel käis vist magnet kinni veel 5mm, teisel 6mmm kruviga (lahti tulid kõik) Muide, mis selle D8m ja D8E vahe on?
w6rrimeez666 Kirjutas:D4 ja D5 ja D5m (mis muide ei ole \"lameda silindripeaga\") omavad kõik ühesugust väiksemamõõdulist magneetot, d4-d5 erinevused on kontaktidesmis siis tolle võrrimootori nimi on, millel silindripeal ribid puuduvad?
Laurts Kirjutas:mis siis tolle võrrimootori nimi on, millel silindripeal ribid puuduvad?
w6rrimeez666 Kirjutas:(mis muide ei ole \"lameda silindripeaga\")...see lause käib siis D5m kohta?