Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kas keegi oskab seletada, kuidas täpselt membraaniga karbuss töötab. Konkreetselt on olemas Partner sae karbuss. Kui bensiinitorust sisse puhuda, siis nagu oleks mingi klapp kinni st. puhuda ei saa...kas see on normaalne? Kas on nii, et mootor ise tõmbab alarõhuga mingi klapi seal sees lahti ja bensiin pääseb peale?
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
just nii see ongi,kolvi all tekkiv alarõhk paneb membraani liikuma ja membraan toimib bensiinipumbana,lisaks muidugi nõelklapp,mis kinnikiilununa ei lase bensiini läbi,vaatamata sellele ,et pump töötab korralikult.
lendurpoiss
Registreerimata
sae karpal on vaakum pump, tee mopi karterisse väike auk ja vea sealt voolik karpa pumba otsale, kapas oleva pumba tootlikuls on suht väike aga mopi toidab ilusti ara, kunagi aretasin oma mopi mootorilegi sellise kapbussi peale (sellex vajaminev vahejupp siiani olemas koos, võin õhtupoole pilti teha kui huvi on), palju (kui ültse) jõudu juurde annab ei oska öelda aga mootori töökindlus paraneb märgatavalt.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Karterisse aukude puurimine ja sealt voolikute vedamine ei ole alati pole alati parim lahendus - selle võrra suureneb karteri maht.
Võrrile ja mopeedile pole seda vaakumpumpa ju tarvis, vähemalt juhul kui sul paak mootori all ei ole.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
lendurpoiss
Registreerimata
karteri ruumala suureneb väga vähe ja see ei mõjuta benzu peale imemist ega ka kolvi peale surumist, mopile see eriti midagi juurde ei anna (ise kasutasin seda kardil, kus benzu paak oli karpaga ühel tasapinnal kui just isegi mitte tiba madalamal)
lendurpoiss
Registreerimata
see üx koht kuhu saab vooliku otsa panna läheb otsapidi benzu paaki ja selle vaakumpumba ots peax olema selline väike auk mis jääb karpal sinna küljele millega ta vahetüki abil mootori külge kinnitataxe
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Tõepoolest, mootoripoolsel kinnitusel on üks auk. Mis ma sellega siis teen? Põhimõtteliselt läheb karpa peale võrri mootorile, aga mitte nagu tavalisel mootoril, vaid läbi reed valve (tagasilöögi klapi) otse karterisse. Kas peaks selle viima eraldi voolikuga otse karterisse, või saab ka lihtsalt viia karpa lõõri (kus ju ka mingi hõrendus-värk tekib?)
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kuna membraan peab käima edasi-tagasi, selleks, et bensiini pumbata, siis vajab ta kord survet ja kord vaakumit et seda teha.
Muidugi on võimalus, et surve tekitamise asemel on kuskil mingi vedru, mis membraani oma algasendisse tagasi lükkab (a\'la tavaline bensupump).
Seega peaks see olema ühendatud otse karterisse, sest reedvalve karpapoolses otsas survet ei teki.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
lendurpoiss
Registreerimata
jep sellest august pead viima vooliku otse karterisse...
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Aga kas oskaks keegi öelda, kas segukruvide välja keeramisel läheb segu rikkamaks või lahjemaks? Karb on Walbro WJ1B
lendurpoiss
Registreerimata
kruvide välja keeramisel läheb segu ikka rikkamax ju
seal peax 2 kruvi olema suurem neist peadüüsi oma ja väiksem \"kiirendus\" kruvi