Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Uues AutoBildis Dacia uuest pikapist pikemalt juttu.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
valdo Kirjutas:1. Millise kiiruse juures saab 5. käigu sisse panna (kui 4. käiguga mitte üle 2600-2800 rpm lasta)?
2. Milline on 5. käiguga ligikaudne suhe rpm ja km/h vahel? (Minu bensiinimootoriga Ladal on nt 110 km/h juures ca 3100 rpm, mis on minu arust normaalne).
1. 2000 pööret 4. käigul on umbes 60 kmh, siis võibki panna. Mõni juht vahetab juba 1500 pöördega.
2. 5. käigul 50 kmh - 1300, 75 kmh - 2000, 110 kmh - 3000. Sellest järeldub, et linnasõit 5. käigul kipub enamasti illegaalsete kiiruste kanti. Muidugi jutt ikka Kängu-nimelisest kaubikust, sõiduautodel võib olla kiirem ülekanne.
valdo Kirjutas:Laagrid ja Prantsusmaalt? Kas seal ei olegi siis X0X (202, 203, 302 vms) nn lihtlaagrid? Võiks nagu... (Võrdluseks - minu Ladal on 312 tuh km peal veel genel originaallaagrid ja -harjad...).
Tegu olevat jah mingisuguste "spets-rats" laagritega. Jääb üle loota, et "kiirkuluvaid" generaatoreid enam autodele ei paigaldata.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Seda võid sa ainult loota, kõik mis kiiresti kulub on autotegijatele majanduslik kasulik kuna siis saab uuesti sulle midagi müüa.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Ma olen lugenud ajakirjast car mehanic, et seal oli vördlus testis ,mittu masinat, seal hulgas ka Renault, kuid Laguna, kuigi selle ajaga om asi vast paremuse poole liikunud, oli seal kirjas, et kui teistel masinatel soovitati soojalt ikka disel valida, siis Laguna puhul bensiini versiooni, ma proovin välja otsida, mis numbris see test kirjas oli.
Car Mehanic on Inglise autoajakiri mis tegeleb auto omanikke aitamise ja muu asjadega mis seotud autode remondiga ning, kui lihte on vahetadada, mingit juppi kindlal autol.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
14-02-2007, 15:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2007, 15:18 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Tänan kõiki kommenteerijaid.
Teeme teema vahekokkuvõtte - diislil on nii poolt kui ka vastu argumente, et koheselt ja paugult selle kasuks otsustada.
Aga kui nüüd küsiks Prestige-variandi 16 16V 105 hj bensiinimootori kohta? Äkki on mõtet selle jõuallikaga soetada? Täpsemalt - selle võrdlus diiselmootoriga? Ja kes on kokku puutunud sellise mootoriga?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 110
Teemad: 4
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
1,6 mootor sellele kerele oleks vast jah alumine piir,kahju et 1,8 ei pakuta.Endal 1,4 aga kui praegu peaks valima siis võtaks 1,6-se.Jutt siis sedaanist.Muidu rahulikult sõita kannatab küll aga korra üht kõrgemat haagist vedades ja vastutuult osutus mootor üllatavalt jõuetuks.
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Millal see MCV meie kanti jõuab, omalgi huvi täitsa olemas.
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Veel üks lugu diisliga Renault Kangoost, mida seni ei teadnud. Nimelt oli üks naisterahvas Känguga Rakveres käimas ja teadmata, et tegu diiselautoga, tankis üle poole paagi bensiini ja hakkas siis Tartu poole sõitma. Väärkoheldud mootor pidas pika tee vastu. Pärast toitesüsteemi põhjalikku puhastust sõidab auto üha edasi, kuid mingid kahjustused on siiski tekkinud, sest diislikütuse haisu on kogu aeg tunda ja mootori hääl kah kuidagi imelik. Nii et tundub üsna kõva mootor olevat.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Tõstaks vana teema uuesti päevakorda?
On kellelgi kogemusi diiselmootoriga Logan MCV-ga.
Väike huvi endalgi tekkinud uue(garantiiga), odava ja öko masina vastu.
Postitused: 1,067
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Mul naabrimehel paar aastat kasutusel selline autokujuline asi.Tegu on vanema mehega aga temagi käes laguneb,tihti sõidab asendusautoga,sest enda oma garantiiremondis.Viimane kord vahetati mingit mootori simmerit üle kuu aja.Kahte asja korraga ei saa,st odavat ja head.Ainuke hea asi on,et antakse asendusauto,osades autofirmades seda ei praktiseerita,kui muul on haige,märal varss.siis pole muud kui, jala marss.