Postitused: 5,826
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Vaatan, et juhi ukselink ilma lukusüdamikuta. Kas siis kabriod tulid ilma lukustatava lingita (vähe usutav) või lühikese ekspluatatsiooniajaga juba läbi kulunud? Lukuga ukselink m400-le on praegusel ajal väga haruldane leid ja olen ise ka otsiate nimekirjas.
Tom.
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
02-12-2005, 15:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2005, 15:47 PM ja muutjaks oli
pkuldsaar.)
Kabrio pobedaga väga sarnane katus, just kinnituste (trukid, lukustid) ja materjali poolest. Pind veidi pleekinud on kuid hästi säilinud eksemplar.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Minuteada päris esimestel Pobidel (ca poole 1948ni) oli ka lukusüdamik vaid kaassõitja uksel.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 1,426
Teemad: 215
Liitus: Jun 2004
Maine:
102
Olen üsna suur võhik Nõukogude tehnika osas, kuid mõned korrad kokku puutunud enne II MS toodetud muude sõidukitega. Ajal, kui endast lugupidav mees ülikonna ja kaabuta kodust välja ei läinud ning ka daamid üldjuhul kostüümides liikusid, olid enamikel (Saksa) autodel ukselukud vaid paremal pool.
Vanemad inimesed on mulle selgitanud, et see oli vajalik selleks, et härrasmees kindlasti kõigepealt avaks daamile ukse ning alles siis avades seestpool juhiukse, istub ise autosse.
Eks tegelikud põhjused võivad peituda ka mujal, kuid arvestades M400 päritolu (Opeli koopia), on üsna tõenäoline, et sellel sõidukil ei peagi juhiuks võtmest lukustatav olema.
Indrek
Postitused: 34
Teemad: 11
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
pisut tobe versioon
kuid äkki oli see miski kummaline kaitse ärandajate vastu
10 sek. kauem kohmitseda vargapoistel ja 10 sek. rohkem aega kellegil peale sattuda
maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
02-12-2005, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2005, 21:12 PM ja muutjaks oli
motamees.)
Äkki tegu hoopis liiklusohutusega.
Teeääres ust muukiv vargapoiss (või autojuht) ei jää niiviisi auto alla. Kindlasti paljud juhid hüppasid sealt kohe rooli taha. Juhiukse lahti tegemiseks pidid nagunii juhi kohale ennast upitama. Mõtlen just veokaid.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Tuhnisin vähe kataloogides ja ilmnes, et m400-l ongi lukuga ukselink parempoolsel esiuksel.
Kuna see küsimus nüüd lahendatud, siis kiidaks nüüd autot ka natuke. On ju tegemist ikkagi unistuste leiuga. Palju neid "lolle" ikka leidus kes täiesti korras sõiduriista omal ajal (ka praegusel ajal) ära konserveerisid, et siis keegi kunagi selle avastaks.
Muide lugesin kusagilt Beria kabrio ZIS110-st, mis oli seisnud Gruusias kuratteabmiskomitee suvila garaazis ja toodi välja 2001-l aastal alles.
Tom.
Postitused: 182
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
03-12-2005, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2005, 23:00 PM ja muutjaks oli
vanapagan.)
ukselukk on minu omal ka ainult paremal pool.
konserveeritud vanakest peab kiitma ja konserveerijat eriti.
huvitav ainult miks on maha võetud radikas, generaator, mootori rihm ja küünlajuhtmed?
Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
03-12-2005, 23:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2005, 23:15 PM ja muutjaks oli
siimik.)
ju need kuhugile mujale ära kulusid