Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
ma nagu suht tume nende sapakate kohalt.kuid kord on ühe sama välimusega autot nimetatud küll 966 kui ka 968a ks.
mis siis on peamised vahed neil.vb korduv teema kuid sry.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Väliselt hakkab silma esiotsas 966-l esivõre,968 on seal vaid tagasihoidlik piklik kujund. Armatuurlauad on ka erinevad,966-l on plekki rohkem. Tagaosad ühesugused?
966 varustati enamasti 30HJ mootoritega ja 968 enamasti 40HJ.
Kindlasti on erinevusi veelgi. ZAZ-i mehed teavad rohkem.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 73
Teemad: 30
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ka on veel õhukogujad 966l teistmoodi: 966l on põsed taga, kust õhk kohe sisse pääseb, 968l on vaid võre seal ja kapoti peal ka võre. Ka pensiinipaak on 966l taga (tagaistme ja mootori vahel) 968l ees minu teada. ka 966l uuematel oli 40 HJ mootor.966B variandil oli 30 HJ mootor.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
yukyuk Kirjutas:Ka on veel õhukogujad 966l teistmoodi: 966l on põsed taga, kust õhk kohe sisse pääseb, 968l on vaid võre seal ja kapoti peal ka võre. Ka pensiinipaak on 966l taga (tagaistme ja mootori vahel) 968l ees minu teada. ka 966l uuematel oli 40 HJ mootor.966B variandil oli 30 HJ mootor.
Olen 968-t (nii tavalist kui ka M-i) omanud. Bensiinipaak on neil tagumise istme taga. Ees võis paak olla 965-l.
Need võred kapotil ja taga külgedel on 968M tunnus. Nii 966 kui ka 968 (968A) on taga külgedel "kõrvad". Tagaosad oleksid nii 966 kui ka 968 nagu ühesugused. Pole võrrelnud kunagi...
966 on vanem mudel(1960-test) aga 968 tuli 1973. Minul oli üks 968,mis oli 1973a. 25. detsembris registrisse pandud.
968M tuli 1979 (või 1980). Minul oli 1985a. valmistatud 968M.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
966 on esivõrega, 968A-l liist,
paunad on pikemad, katuse talast veel edasigi 968Al on lühemad(968M ja 968Ad ei saa eriti võrreldagi, suht erinevad kere poolest)
966el on armatuur ainult plekist, spido ja kindalaeka luuk aint plast, 968a-l on aga rohkem plasti( vms),
968A-l on esipõllel ümmargused suunakad, 966-el need puuduvad,
966-el on tagapõlle numbrikoht väike( loe: usa numbri jaoks), 968A-l juba pikk lääne numbri suurune koht,
rool on teine,
968A-l on suuna kangid roolil, 966-el armatuuril väike nupp vaid selle jaoks,
968A-l on tagatiiva peal(suht katuse tala piires) tuli( punane+ valge klaasiga) ,966-el see puudub,
968A-l on esitiiva peal ka suunakas, 966-el pole,
966-e stanged koosnevad 4st osast, 968A omad 3est
966-el on piduripump põrandal(nagu muhul), 968A-l juba kapotiall,
966-el on sisemine ukselink teistsugune kui 968A-l
jne...
Postitused: 3,557
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
See ka, et 966-l (võibolla ka 968-l) on bensiinipaagikork väljas, 968A-l kapoti all peidus. Ka istmed on 968-l teistsugused, põhimõtteliselt vist VAZ 2101 omad.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Export 966-tel oli 965 suunatuled esiporidiibadel.
Dad.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
ka varasemate 968M-idel oli vahe hilisematega...