Postitused: 511
Teemad: 34
Liitus: May 2004
Maine:
0
Kas see mitte ei ole see fiksaator mis hoiab käike sees? Võin ka eksida.
Kuuli ei käi nende mootorite siduris, neil on teistsugune süsteem.
Postitused: 14
Teemad: 3
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
peax olema jh v501m mootori käigu fiksaator
1 küsimus veel.
Kumba pidi ja mis jäjekorras see fiksaatori jupp käib sinna auku ?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Meie V501m käigufiksaator oli ilma ,,sabata", st. vedrusse mingit osa sisse ei käinud. Muidugi võidi erinevatel aegadel toota erinevaid fiksaatoreid. Nimetatud detail lükatakse sisse mootori karteri alumisel küljel asuvast kaldu puuritud avast, kooniline osa ees. Fiksaatori ava suletakse keermestatud korgiga.
V501m siduris täidab laagri ülesannet siduripoolses otsakaanes asuv pronksist puks. Kuuli seal ei käi.
Postitused: 26
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ostsin täna järeltulevale põlvele kasutatud Stella mopeedi.Sellel ei kipu käigud üldse paigal püsima.Esimene käik vajub ise sisse ja test käiku peab jalaga sees hoidma.Kas võib eeldada,et see fiksaator on puudu või katki?
Kas selle kontrollimiseks tuleb mootor pooleks võtta või saab siduri kaane alt ligi?
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Minu lapsepõlves käis küll asi lihtsamalt. Tööõpetuse tunnis sai ise endale see fiksaator meisterdatud. Kestis see fiksaator nii umbes eluaja. Aga jah minu loogika kohaselt ei saa selline mehaaniline fiksaator ilma vedruta toimida sest käike vahetades peab ta ju mingi hetk järgi andma et terav ots järgmisesse pesasse pääseks.
Eelkõnelejale vastaks, et viga võib selles olla aga mure võib ka peituda karteris. Nendel mootoritel oli üleüldsegi see jalakäigu süsteem kuidagi ebakindel töömees. Käsikäigud toimisid kuidagi paremini ja ei lagunenud. Selle fiksaatori vahetamiseks/kontrollimsieks tuleb aga kummardada mopeedi alla ja mootori alt otsida üles üks polt (oli vist 8mm läbimõõduga) ning see lahti keerata. Selle poldi tagant peaksi ilmavalgele kukkuma see vedru ja fiksaator. Seal mootori all ei tohiks neid polte just palju olla aga kui muu ei aita siis silmaga mõõtes peaks see asuma kuskil käiguvahetusvõlli all.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
07-04-2007, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2007, 23:29 PM ja muutjaks oli
arys.)
karteri all asub ainult 1 polt,mis tuleb lahti keerata,et karterist saad õli välja lasta.
Postitused: 26
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
08-04-2007, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2007, 13:47 PM ja muutjaks oli
Datsun Cherry.)
Tänud! Lähen nüüd masina kallale asja uurima.
Selgus ,et on tõesti kaks polti mootori all.Esimene asub silindri all ja meenutab mingit korki.Tagapool on üks auk,kuhu M8 polt (20mm pikk)lihtsalt ära uppus. See võibki olla õige koht? Kas see polt peaks kindlasti M8 olema?
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
tere
arvan kyll et see on 6ige koht
oman ise iz-i ja lugesin siit teemast seda et p6hja all peab olema fiksaatori polt, aga v6ta n2pust ei olnudgi
. Kuna eelneval mootori kokkupanemisel suutsin 2ra j2tta sellel fiksaatori, siis oli ise kah vaja see lisada, ja tuli v2lja et jupiteril see kork veohammasratta juures, aga olenematta sellest sainj t2na mootor ikkagi keskelt lahti v6etud ja sealtkaudu see fiksaator sinna lisatud.
Ja fiksaatori puudumine ei m6jutanud suurt v2ga palju k2ikude vahetamist, kuigi esimest loopis natsa v2lja. homme mootor arvatavasti kokku ja eks siis n2is ;D.
tore, kui masinal on kohe p6hja all see fiksaatori koht, hea ligi p22seda.
indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Vana teema üless võetud, aga jah nüüd tean ammu kui oluline see detail on. Parem on ikka kui ta olemas ja omal kohal.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.