Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
41Degree
Suur suur tänu sulle! Pean nüüd uurima, kas see Vectra B oma sobib minu Asta G-le või mitte, 1,4l oma ei sobi.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Täna lasin vahetada hammasrihma, rullikud, veepumba ning probleem on endiselt üleval. Nüüd plaanin otsida üles kasutatud tühikäigumootorit, kuid seda on äärmiselt raske leida, sest see pidavat olema Eestis haruldane.
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Pakun väntvõlli asendi andurit
Trossel:
Ma ei ole uurinud kas sobivad kokku, äkki saaks 2.0 X20Xev trosseli nn gaasiseadme panna, need levinumad.Iseasi, kas su juhtsüsteem sellega hakkama saab ja ta kolle külge istub.
Postitused: 15
Teemad: 1
Liitus: Oct 2009
Maine:
0
Imelik lugu on see, et diagnostika peaks ju vigast andurit näitama? Või on tegu sellise anduriga, mis võib vabalt ka petekat teha?
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
13-11-2009, 16:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2009, 16:43 PM ja muutjaks oli
MägiAivar2.)
Ei saa ta mingit petekat seal teha nagu eriti.Juhtsüsteem ju loeb teda ja kui näidud ikka ära on siis on ära.Ma varem kirjutasin, et seda laadi masinal esineb juhtsüsteemi enda vigasi.Seega "aju" on see mis vebmutada võib.
Tegemist bochi anduriga Sul seal?
Seda peaks saama mõõta ka kodus täitsa vabalt testriga, kui andmeid tead seal.
Volte ja oome
Ma otsin, äkki leian "kontroll" manuaali ka
Lugesin, siin et kellegil EGR soga täis ja huvitav, miks peaks sisselaskekolle maha võtma et EGR puhastada.Või mis
Kontrolli karterituulutust.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(13-11-2009, 16:40 PM)MägiAivar2 Kirjutas: Lugesin, siin et kellegil EGR soga täis ja huvitav, miks peaks sisselaskekolle maha võtma et EGR puhastada.Või mis
... sest terve sisselaskekollektor oli paksult s...a täis ning ainuüksi klapi puhastamisest poleks erilist tolku olnud. Tegu oli siis diiselmootoriga. Kui paks kiht bensukal tekib ei tea.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
See kiht tekib tavaliselt umbes karterituulest, ecoteki puhul.Ja see siis omakorda nögitab andurid ära ja lolliks see krempel lähebki.
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Pagan siin kiilus kinni see server või mis aga siia ligi ei saanud
Kuna sul on ka moto tähstuses X18taratataa, see X on siis keskonnanõue..
Tegu ka eco ja x iga
Seega masin igasugu egr ja jura täis
Annan nõu.
Kui käivitad külmalt masinat pane tuled ette ja vaata kas nagu armatuuris
tõmbab tulesid kaameks(võimalik põhjus, kinni jooksnud SAP pump-relee tõmbleb), nagu kergelt vilguks.
Tõenäoliselt on sinu masina egr ja kati 1 võimalik vigade tekitaja-umbes SAP filter või mitte töötav SAP sinu masina peal.SAP on (sec air pump.)See vajalik EGR toimimiseks ja Kati läbipuhumiseks mingites reziimides.Ja kusagil jada lõpus kui see ära on hakkab lambda peale ja siis vast muud andurid ka
MA pakun lihtsalt mõtet seda pumpa kontrollida Sul ,kas olemas su masinal , kas töötab norm, ja kas filter seal korras.
Ma võrdlen praegu x20 ga seda sinu masinat aga ma usun, et on olemas.
Asub see SAP pump esilogari taga, ratta ja esipampri vahel, juhipool.Alt peaks nägema ka seda kanalis.
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
15-12-2009, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2009, 22:15 PM ja muutjaks oli
Qubik.)
ecotecidel suurimad probleemid kaovad ära peale kahe jubina UUTE vastu vahetamist
1. tühikäigu regulaator
2. klapikambri kaane peal keskel olev must jublakas kuhu yhest otsast sisenevad 4 voolikut ja teine ots on kinni klapikambrikaanes kahe torukesega
Nendest viimane on kusjuures hoolduses regulaarselt vahetamisele kuuluv jubin.
Mina alustaksin nendest
Miks?
Tühikäigumootorite koonusklapp on opelitel tihti plastikust-sooja mootori puhul karterituulutuse kadu tulnud kuumad ja miljon keemilist yhendit sisaldavad gaasid teevad sellest koonusest sitke kummitaolise junni, mida enam regulaator oma pesast välja vedada ei suuda, seega pole ka kuumana tühikäiku.
Klapikambri kaanel olev karterituulutusega tegelev õhuke filtritaoline jubin kipub korjama enda sisse õhuniiskusest, karterist tuulutusega üles pritsinud õli ja nõeosakesest koosneva mögina-seega läheb umbe, eriti külmade ilmade tulles. Vägaväga harva aitab kui see läbi pesta, kuid uue vastu vahetamine on kindlaim viis.
Ostan Mini juppe!
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Mõlema probleemi korral tundub, et saab teha nad manuaalseteks.
1.Tyhikäiku saab keerata peale manuaalselt(kruvist)kui on vaja hädasti liigelda
2.Kui pead silmas EGR saab selle ka nn pimedaks teha.
Või mis vidinat sa silmas pead nüüd?
Postitused: 225
Teemad: 2
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Mägiaivar, ja kuidas sa kruvist regullides TPS-ile selle selgeks teed, et tegelikult on tühikäik, mitte segusiiber kergelt lahti.
Kuid sellel siibriregullil on ka teine pool. Tõepoolest, kui on kulunud segusiibri võll, siis segusiiber sulgub liiga tihedalt. Sellevastu kulunud mootoril aitab küll kergelt siibripiiraja peale keeramine(max veerand pööret)
Ostan Mini juppe!
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Mis asi see TPS on?
Ja kuskohast saab juhtsüsteem signaali mootori pöörete kohta, et anda signaal edasi tyhikäigu mootorile?
Ei usu mina, et tyhikäigu tööd juhitakse segusiibri asendi järgi.Ikka moto pöörete järgi ju.
Oleks vaja juhtsüsteemi programmi kallale pääseda.Sis oleks asi pisut selgem.
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
TPS on throttle position sensor ehk siis maakeeli segusiibri asendi andur.