Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Lugu selline et pikemal maanteesõidul jääb neljas käik sisse. Võtsin kasti kaane maha ja selgus et kolmanda neljanda vahel on mingid vedrudega kutsikad. Ja ilmselt tsentrifugaali jõul liigub üks neist välja ja läheb sünkro serva peale. Võtsin kutsikad ja vedrud teisest kastist , aga ikka sama teema.
Mis seal valesti on? Mis juhtuks kui need üldse ära võtta? Neljandat tegelikult eriti vaja ei lähe , aga mõnikord tahaks kiirelt ka sõita .
Pole midagi targemat teha
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
3 ja 4on ju sünkronisaator.Seal on teine teisel pool hammakat pronks rõngad ja need jublakad äkki piduravad rõngaid enne käigu sisse surumist.Ega seal muud teha pole kui kaas maha ja hakata vaatama kui seda keskmist soonega lullat ette taha surud,et mis värk on.Kaanes ju ka varad mis koos fiksaatoriga hoiab sees.
Ise ka just mõni päev tagasi olin hädas,et 1 ja 2 ei lähe sisse,teised läksid.Kaas käis mitu kora maha ja kang kah ja ma ei teadnud,et kang läheb ainult ühte pidi peale ja kangi all ka kohustuslik vedru...Nii ma mõtlesin ja jamasin pikalt ja läksin võtsin teiselt kangi maha ja siis sai asja korda alles.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Võib-olla ma vähendasid ennast valesti . Kast töötab kui siidi sinnamaani kuni neljandaga helisema ei lase
Siis veab kutsikad välja ja caputt
Pole midagi targemat teha
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Infoks veel niipaljuet neid piibleid reeglina ka raamatukogudes saada.
Käiguvahetus üles on iga käigu järgi sidur2x alla ja alla vahetades sidur alla -üles vahegaas ja sidur uuesti alla ja siis käik sisse,vahegaas peab kah õige pikkusega olema.