Postitused: 2,289
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Sul oli ainult sõidusoojendina kasutusel.
Siin aga härra soovib nähtavasti kellaga varustatud seisusoojendit kasutada selliselt, et salongi vent ka mingil hetkel tööle rakenduks. Jutt on tal igatahes üsna segane.
Postitused: 285
Teemad: 47
Liitus: Mar 2002
Maine:
1
Ei tea mis katel ning mis sõiduk.
Aga lihtsamal variandil tuleb ahjus +12V, selle suunad salongi vendile ning käsitsi suunad sooja õhu kas esiklaasile või hoopis jalgadele, kuhu soovid.
elektriliselt juhitavatele klappidele on vaja juurde pookida vastav relee mis progetakse vastaval sõidulike.
Välistemperatuuri andurit ei ole vaja lisada.
sai vist kõik öeldud
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Tänu kommide eest.
Katel töötas siiani manuaalne käivitus eraldi on-off lüliti salongis.Kuna naisel vahel vaja töölt autoga õhtul tulla siis panime lüliti asemele taimeri mis riiulis vedeles,et seadistab kella ja tuleb juba soojenenud mootoriga autosse.Taimer peal tekkis juba uus soov ka salongi vent puhuma panna ja selleks vaja veel üks juhe salongi viia.Kuna poiss siin kutseline tehhnik ja uuris skeeme siis tema tekitaski paanika selle temperatuuri anduriga,skeem näitab,aga kas ka vajalik...Ja neid ühenamise skeeme ka mitmed netis saada.Katlaks termo top c.
Need webastoga masinad millell taimerit toas pole neil suhtleb auto ahjuga mingite signaalidega.Sinna saab kalli raha eest mingi relee või sellise vahele panna ja siis saab ka manuaalselt juhtida.Minuarust odavam ja lihtsam ahju aju vahetada universaalse vastu ja siis nt on off lülitiga saab linnasõidul ka sõidusoojendina kasutada ja ahi sees niikaua kui soovvid(taimeril teadupärast 60 min).Oma bussil vähemalt tegin ja kasutasin niivisi,sest linnasõidul -10 ja külmem no ei lähe tuba soojaks...
Postitused: 2,289
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Kõik on nii nagu Henry kirjutas.
Kui pea ja rahakott seda salongi vendimajandust ei võta, siis lihtsam on paigaldada lisaks mootorit soojendavale gerole salongi 220v puhur. Tahad sellele hommikust automaatikat lisada, osta lihtne taimer vahele.
Postitused: 6,946
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Niipalju kui siit on võimalik välja lugeda, siis Muska eeldab, et ringlus toimib. Kas ikka toimib? Kui ei ole elektrilist ringluspumpa, siis vaja see lisada ja koos ventilaatoriga tööle panna, ilma ajab ventikas õuest külma õhku tuppa ja kasu pole sest mitte midagi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,946
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Ma tõesti ei ole kõigi liikurite jahutussüsteeme omale selgeks teinud. Kui gero on salongisoojenduse ringis ja nagunii ise pumpab, siis tunnistan eksimust.
Natuke häiris kiiret mõttelendu ka ammune tutvus plokisoojendustega, mis salongi kütmiseks lisapumpa vajasid.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(13-12-2024, 15:00 PM)Marko Kirjutas: Ma tõesti ei ole kõigi liikurite jahutussüsteeme omale selgeks teinud. Kui gero on salongisoojenduse ringis ja nagunii ise pumpab, siis tunnistan eksimust.
Natuke häiris kiiret mõttelendu ka ammune tutvus plokisoojendustega, mis salongi kütmiseks lisapumpa vajasid.
220V plokisoojendusega oleks igaljuhul mõistlikum salongi jaoks puhurit kasutada. Ilma pumbata vooliku vahele käival Defal on soojendi võimsus ca 500W, ning salongi puhur seatav 500W ja 1700W vahel. Selle järgi võttes peaks ainult mootori soojendi ca 3 kW + olema. Või veel rohkem kui salongi peaks sooja õhku puhuma sügava külmaga.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.