25-01-2002, 18:10 PM
Leidub jappaniraudade hulgaski isendeid, mis üldise prahi hulgast esile tõusevad.
Ilmavalgust nägi auto 1989, eesmärk- lüüa ringrajal E30 M3-e ja Sierra RS Cosworthi, samas parandada veitsa ka cherrydest-bluebirdidest maha jäänud sitta mainet. Välja kukkus 80ndate lõpu hi-tech: mootor- inline-6, dohc, 24-klappi, 2568cc, efi, twin-turbo, 276 bhp@6800 rpm, 260 lb ft@4400 rpm,
4wd, 4ws, 0-60 mph: 5.6 sekki.
4wd ei ole pidev (nagu Quattroldel on), esirattad hakkavad vedama vaid siis, kui sensorid/kompud nii otsustavad, nii saavutatakse maksimaalne stabiilsus kurvis- pideva neliveo puhul tekib ikka väike alajuhitavusoht.
4ws toimib samuti kiirema kurviläbimise nimel. Tagarattad pööravad alul esiratastele vastupidises suunas, võimaldades teravamat kurvi sisseminekut, kurvis olles aga pöörduvad samasse suunda, parandades stabiilsust väljumisel. Arvuti tegeleb numbritega ja elektrohüdraulika liigutab rattaid vastavalt. Amplituud on kusjuures +- 1 kraad.
Selle auto võib vabalt ühele pulgale panna Porsche 944 S2-ga, kuigi Nissan on kogukam ja nimi ei kõla ka nii vägevalt. Kiidetakse ka R32-e vastupidavust, erinevalt muudest jappani sportadest.
Minupoolne respect igatahes.
Ei viitsind pilti otsida ise, aga välimus tal suht tavaline oma aja kohta.
Ilmavalgust nägi auto 1989, eesmärk- lüüa ringrajal E30 M3-e ja Sierra RS Cosworthi, samas parandada veitsa ka cherrydest-bluebirdidest maha jäänud sitta mainet. Välja kukkus 80ndate lõpu hi-tech: mootor- inline-6, dohc, 24-klappi, 2568cc, efi, twin-turbo, 276 bhp@6800 rpm, 260 lb ft@4400 rpm,
4wd, 4ws, 0-60 mph: 5.6 sekki.
4wd ei ole pidev (nagu Quattroldel on), esirattad hakkavad vedama vaid siis, kui sensorid/kompud nii otsustavad, nii saavutatakse maksimaalne stabiilsus kurvis- pideva neliveo puhul tekib ikka väike alajuhitavusoht.
4ws toimib samuti kiirema kurviläbimise nimel. Tagarattad pööravad alul esiratastele vastupidises suunas, võimaldades teravamat kurvi sisseminekut, kurvis olles aga pöörduvad samasse suunda, parandades stabiilsust väljumisel. Arvuti tegeleb numbritega ja elektrohüdraulika liigutab rattaid vastavalt. Amplituud on kusjuures +- 1 kraad.
Selle auto võib vabalt ühele pulgale panna Porsche 944 S2-ga, kuigi Nissan on kogukam ja nimi ei kõla ka nii vägevalt. Kiidetakse ka R32-e vastupidavust, erinevalt muudest jappani sportadest.
Minupoolne respect igatahes.
Ei viitsind pilti otsida ise, aga välimus tal suht tavaline oma aja kohta.