1990 a Peugeot 605 probleemid
#1

mis mure su pesukotil on siis?
Vasta
#2

mesamees Kirjutas:mis mure su pesukotil on siis?

Vigu palju:
1)spido ei tööta (kus asub andur?,kust peaks andurise juhtmed tulema?)
2)kojamehed ei tee misdagi(isegi vettt ei pritsi)
3)kat luuk läeb kyll kinni , aga ei tule yless katusega tasa..
4) soenduse suunamise nupp ei tööta....
5) abs ei tööta pmslt pidurdab ainult yks esimene ratas(kuigi klotsid on korras..
6)kus kohas asub termostaatklapp?
7)Mida tähendab mootori tuluke (keskel K)?(oransh)
8) selline el.anomaalia : kui see istmete vahelist nuppu (laetule jaoks) vajutada , siis läheks nagu syyde sisse(aint aku tuli ei hakka p6lema ,muud hakkavad, isegi puhur hakkab tööle)Sad

vot need nagu sellised vead, millele lihtsalt lahendust pole veel leidnud...
Noh peshoo nagu auto ikk a, aga mulle tundub , et tehnilise pooole pealt natukene nadiv6itu...

Kahjuks ei m6ika ei tehnilist keelt, ega 6igekirja ja ei saa eriti aru muu - keelsetest forumitest , seevähemmärkan ma sinna mdagi postitadaSad

[/quote]

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

Nagu aru võib saada, olid need probleemid juba sõiduvahendi ostmise hetkel ja sellest siis odav hind?

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Tervist,
Spido andurisse ei tule juhtmeid kuna spido trossiga ja tavaline asi et see tross ülevalt lahti on, mille peale hakkab spido esmalt hüppama, seeärel võib päris vait jääda.

Kojamehed..kaitsmeid ikka kontrollisid?? seda ilmselt ei oska sulle siin keegi öelda miks täpselt nad ei tööta, vaja testrit ja pealehakkamist...

Katuseluukidel kipuvad neil trossid kinni jääma osaliselt või täielikult, aga kui ta muidu töötab laitmatult, siis neid asendeid millal mootor seisma peab jääma saab ta mootori küljes olevatelt anduritelt, et kui mootori otsas olev kettake valesti vms siis võib valel ajal seisma jääda küll.

Soenduse suunamise nupp?? milline soendus sul on, tal tavalise, poolautomaat konditsioneeriga ja automaatne kliimaga.

Abs puhul enamasti probleemiks andurid ja nende pistikud rattakoobastes...

Termostaatklapi asukoht oleneb ju mootorist, 2.1TD asub ta ntx mootori tagaküljel ja on nähtav vaid auto alt ja sealtki ainult vähekene ja vahetamine suht raske.

Mootori tuluke nagu ikka tähendab et mootori elektroonikas mingi koll, ja töötaval mootoril peab kustus olema see tuli.

Selle anomaalia koha pealt on sul ilmselt mingi tähtis mass lahti, uuri armatuuri all vb leiduvaid lahtiseid või läbi lõigatud juhtmeid juhtmeid.

Ja tegelt võivad su kojamehed ja muud säärased asjad olla ju ka ühe vea tagajärjed...

Ja ega see auto nii nadi ei oleks kui teda eestis keegi tarkpea poleks remontinud...nagu ikka, muuseas sõitis sellisega ju ka prantsuse president.
Vasta
#5

Ahjaa ...
Unustasin 3.0 v6...
Termostaadi vist leidsin ylesse , aga kuidas sinna ligi saada? oi oi oi...
see selleks...
Spido suhtes... Mul on selline tunne , et see on elektrooniline spido , kuna kastilt ma ei leidnud trossi , ega trossikohtagiSadAga ega igalepoole ei näe kah seal...)

Aga see pole kah enam eriti tähtis viga...
Varem sain hakkama keskmiselt 8-10 (umbes)
Aga täna Läks u100km maantee peale mingi 20 liitrit(Normaalse s6idyga)ja umbes samal ajal lakkas p6lemast ka akutuli...


Abs isit niipalju , et see pole oluline yldse, aga piduriv6imendi nagu ei tööta hoopis...(igatahes pole pneumaatiline, aGA mis nipiga ta peaks töötama ei tea...Sad)Ja pidurdab ka ainult 1 ratas...

Soenduse suunamise nupul oli nuut maas ja sellepärast ta ei töötanud...
praegu päevakorral siis bensukulu , pidurid, kojamehed

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Niisiis pilt mingist kahtlasest releepundist...
Yks relee pole orig. ja eelmine omanik ytles , midagi kah selle kohta , aga ei m?ta...
Huvitav , mille jaoks need releed seal on...
ja need 2 lahtist juhet?
?ki on orig. releel siis olnud 2 jalga rohkem...?
edit:
kojameeste kohta kah kysimus:
» Blown fuse. /Vist korras kuigi kaitsmeid on ligi 40 siis oleks hea kui teaks milline neistSad
» Cable or cable connections loose, /Natuke väheusutav juhe jookseb kohe yhte suuremasse kimpu
broken or disconnected.
» Faulty relay. /kus asub see relee?
» Faulty wiper motor.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Pole midagi targemat teha
Vasta
#7

muuseas , kuna minu m6istus pääle ei hakka siis 6,5 kilo kohalikku valuutat ja keegi v6ib saada omale hää alguse=D
[Pilt: 633232332928024701.jpg]

http://motors24.ee/Default.aspx?page=carview&id=86500

SRY et OT.Sad
Ilma r16 valuta siis 5kilo

Pole midagi targemat teha
Vasta
#8

Kojameeste relee peaks ikka juhi all olema aga milline seda küll peast ei tea
Termostaadi saad maha lihtsalt, vaja mootorit toetada ja padja pealt see värgeldus maha võtta. Võibolla saab ju niisama ka aga pole vaja olnud niisama seda teha.
Aga selle koha peal ei tea oma Peugeot diislil küll mingeid releesid ja XM V6 Citroenil pole ka selles kohas midagi - on need kindlalt ikka originaalis seal olnud ülejäänud ka??
Vasta
#9

Küsimus kas keegi teab kus asub 92 aasta omal termomeetri andur, varem näitas päris täpselt nüüd ei taha enam ültse miskit näidata
Vasta
#10

(19-08-2007, 09:38 AM)Killer666 Kirjutas:  Niisiis pilt mingist kahtlasest releepundist...
Yks relee pole orig. ja eelmine omanik ytles , midagi kah selle kohta , aga ei m?ta...
Huvitav , mille jaoks need releed seal on...
ja need 2 lahtist juhet?
?ki on orig. releel siis olnud 2 jalga rohkem...?
edit:
kojameeste kohta kah kysimus:
» Blown fuse. /Vist korras kuigi kaitsmeid on ligi 40 siis oleks hea kui teaks milline neistSad
» Cable or cable connections loose, /Natuke väheusutav juhe jookseb kohe yhte suuremasse kimpu
broken or disconnected.
» Faulty relay. /kus asub see relee?
» Faulty wiper motor.

Bendix pidurivõimendi kohta ühtteist lugeda.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1849...ght=bendix
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=2140...ght=bendix
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9098...ght=bendix
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne