Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
(22-06-2010, 09:25 AM)meli666 Kirjutas: Plaanis oleks muidu üks sõiduauto temaga tervenisti üles tõsta, aga hirmutati ära, et tervet autot temaga elusees ei tõsta.
Konkreetset isendit ei tunne, aga ise tõstsin kahest 60mm vinklist kokkukeevitatud kaadervärgiga diiselscorpa esiosa üles. Konstruktsioon ja vints on nii tugev, et sellega peaks isegi 66 üles tõstma.
Dad.
Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Mingis 2 maailmasõja aegses ajakirjas oli sarnase kraanaga tõstetud ülesse VW Kübelwageni esiosa.
Aga et selline kraana oli ainsaks kraanaks paljudes kolhoosides, kus sellega tõsteti kõike, alates traktoritest, lõpetades autode ja ehitusmaterjalidega.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Pildi järgi tundub olevat pukkkraana OPT-1135 tõstevõimega 3 tonni. Malmratastel krempel kaalub 0,56 tonni, tõstekõrgus 3 m, sammaste vahe ka 3m. Meil oli küll vints kahe planetaarreduktoriga. Vänta sai panna kiiremasse otsa kuni 1,5 tonnile või aeglasemasse otsa -3 tonni jaoks. Tiguvints vast vanemal mudelil? Muuseas pass lubab koormaga kraanat liigutada 0,3 m/sek. Vaata et sõrestiku keevituskohad terved.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kindlasti proovi 6 tonniga ja ise kohe jooksujalu masina alla, ehk jõuad enne kui alla kukub.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!