Nõukogude autodele Eestis valmistatud varuosi
#41

Huvitav, see on vist unikaalne juhtum, millal 95% Eestis sõitvatest 2108 ühel ajal kandis need deflektorid.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#42

ma nagu mäletaks isegi mingit telesaatet kus iirise boss rääkis kuidas need aitavad kõigi maalima haiguste vastu ja hoiavad ära sopa satumist tagaklaasile ning kogu see süsteem olla nende leiutatud
Vasta
#43

(27-08-2010, 09:31 AM)gruppen Kirjutas:  Vaz-i plekke toodeti ka kooperatiivis Iris.

No neid ei saanud küll Vazi külge kasutada ... mõõdust igat pidi väljas, lihtsam oli ise juppidest kokku keevitada.

Dad.

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta
#44

(28-08-2010, 21:10 PM)dad Kirjutas:  
(27-08-2010, 09:31 AM)gruppen Kirjutas:  Vaz-i plekke toodeti ka kooperatiivis Iris.

No neid ei saanud küll Vazi külge kasutada ... mõõdust igat pidi väljas, lihtsam oli ise juppidest kokku keevitada.

Dad.
Nagu meile koolis õpetati,et ka haamer on nõukogude leiutajate loodud siis selliste ebatäpsete plekkide õgvendamiseks sobib see tööriist suurepäraselt.Moskvichi plekkidega sama lugu.Karbid kuidagi kokku ei sobi.
Vasta
#45

Minu pakkumine on vanemast ajast. Ja äkki need jupid ei olnudki nõukogude autole vaid mõnele ennesõjaaegsele sakslasele vms. Aga valmistati kindlasti ENSV-s, sellekohane kiri on peale pressitud:
http://album.ee/node/23643955/16872872
http://album.ee/node/23643957/16872872
http://album.ee/node/23643959/16872872
Valmistajaks salapärane firma SV. Mul on selliseid klaase 2, ilmselt uued ehk kasutamata. Läbimõõt umbes 22cm. Värvuselt rohekat tooni. Klaasi kvaliteet ei ole eriti hea, kohati on mõned mullid ja pisemad valudefektid. Mul ei tule meelde ühtegi autot , kuhu nii suured klaasid sobiksid. Äkki keegi teab? Ja millele viitab SV, mis firma see on. Valmistatud on need klaasid ilmselt enne 1960. aastat (saadud kohast, kus peremees oli autojuht ja suri aastal 1960)

P.S.: Need klaasid on müüa või vahetada. raudpats1@hot.ee 556 70 500
Vasta
#46

Nagu ütlep kass et kohutuule tunne ütlep et võiks olla Ford T või A aga on pühapäeva hommik ja ei hakka minema garaazi mõõtma.
Vasta
#47

(29-08-2010, 09:18 AM)Armex Kirjutas:  Nagu ütlep kass et kohutuule tunne ütlep et võiks olla Ford T või A aga on pühapäeva hommik ja ei hakka minema garaazi mõõtma.
Ega vist Ford T-le või A-le vaevalt eestis klaase tegema hakati, aga GAZ A ja GAZ M1 ja GAZ AA on vist ka sama suurte tuledega. Võibolla isegi mõni ZIS.
Vasta
#48

Tuli veel meelde,et EPITAR tegi õhupuhasti filtreid,muidugi veel harjasid ja muud vajalikku.Kas nad õlifiltreid ka tegid ,ei tea kahjuks.
Vasta
#49

EPÜ Pärnu osakonnas, kus põhiliselt pimedad koostasid igasuguseid harju, valmistati kõrvalharuna ka VAZ tüüpi autode mootorite tarvis lahtivõetava korpusega õlifiltritele vahetatavaid filterelemente. Aga Tallinna pimedad valasid värvilisest plastist ukseserva kaitsmeid.
Vasta
#50

(29-08-2010, 19:27 PM)sass Kirjutas:  
(29-08-2010, 09:18 AM)Armex Kirjutas:  Nagu ütlep kass et kohutuule tunne ütlep et võiks olla Ford T või A aga on pühapäeva hommik ja ei hakka minema garaazi mõõtma.
Ega vist Ford T-le või A-le vaevalt eestis klaase tegema hakati, aga GAZ A ja GAZ M1 ja GAZ AA on vist ka sama suurte tuledega. Võibolla isegi mõni ZIS.
Gaz-Zis mitte,sest sinu klaasid paistavad sirged ja liiga suured(omal Gaz AA olemas)Käisin mõõtsin sobivad Fordiga.
Vasta
#51

(29-08-2010, 22:52 PM)Armex Kirjutas:  Gaz-Zis mitte,sest sinu klaasid paistavad sirged ja liiga suured(omal Gaz AA olemas)Käisin mõõtsin sobivad Fordiga.
Päris sirged nad ei ole, kerge kumerus on täitsa olemas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne