Postitused: 466
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Peaks arvestama, mille jaoks sellist kompressorit vaja läheb. Kui kõrgma rõhu jaoks ,siis võiks kaheastmeline olla. Siit tulenevalt on ka vastava võimsusega elektrimootor vaja leida.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Teema on väga viis. Endalgi sama asi plaanis. Toorikuks siis 1,6 TD VW Transporter T3 pealt pärit. Seega jälgin teemat.
Samas ei ole aga reaalselt võimalik ainult väntvõlli ja nukkvõlli rataste pöörlemiskiiruste ühendamisega saada asi tööle - tuleb ka nukkvõlli nukkade asukohta muuta.
Toimub ju kompressoris asi: sisselasketakt/väljalasketakt
Automootoris aga: sisselase/surve/töö/väljalasketakt
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Nukkvõllil vajalikud ainult sisselaske nukid.
Postitused: 1,590
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Nukkvõll pole üldse vajalik, mõtekas ikka ise avanevad ja sulguvad klapid. Õlitus on vajalik ja jahutus.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 160
Teemad: 46
Liitus: May 2010
Maine:
1
Kõige paremad oleks jah iseavanevad/sulguvad klapid, aga ehituse seisukohalt kõige lihtsam vist tõesti väljalaskenukid kasvõi maha käiata...
Kui asi aga põhjalikult ette võtta, siis juba teine asi. Mina siin juba mõtlen, et peaks selle asja päris ära proovima mingiaeg, siis saaks praktikas ka näha seda värki. Hetkel mul vedeleb üks fordi 1,8 zetec, aga vaatan, ehk leiab mõne lihtsama ehitusega mootori selleks otstarbeks... Elektrimootorit ka suht suurt vist vaja, kellelgi ideid, et kui suurt täpsemalt? Surveanumateks vist 2 propaaniballooni- need vähemalt olemas, või jääb väheks?
Krt., nii palju asju tahaks ehitada, oleks ainult seda aega...
Taivo
55624799