Postitused: 126
Teemad: 89
Liitus: Jun 2009
Maine:
1
fiesta
saab näha/kuulda varsti loodetavasti. asja üle-eelmine omanik kiitis küll, maru hästi pidi töötama, eks näis. kuidas sa need lõdviku-silindri vahelised tükid kavatsed teha?
kuigi ma olen täielik mats, absoluutselt harimata inimene, tantsin ma teiega kui võrdne võrdsega.
Postitused: 1,070
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Sellised kummilõdvikud ei sobi,kui gaasi maha lased tõmbuvad nad vaakumi mõjul kokku.Sinna oleks vaja armeeritud voolikuid,või vooliku sisse vastva läbimõõduga vedru.Mina panin tolmuimejalt pärit voolikud ja karpa on Fiat 127 oma.Töötab korralikult ja tühikäik on parem kui kahe karpaga.
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Tühikäik M-lisel on kinni eelkõige karburaatorite seisus ja nende sünkroonsuses. Näiteks, Ural M-61, originaalkarburaatorid, tühikäik:
http://www.youtube.com/watch?v=HbHw5fhKhqo
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Milleks neid lõdvikuid sinna üldse vaja on?
Ka ühest tükist on selline pikk toru piisavalt elastne, et silindreid vahetades läheks poldiaugud ikka lihtsalt paika.
Vähemalt võiks toruotsad panna alla 10mm vahega, et ei oleks ruumi kokku imeda.
Voolikute ja torude ühenduskohtades tekkivast võimsuse kaost pole vist mõtet rääkida...
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
need voolikud on paras porr tegelt.Pane sinna ühes tükis valmistatud kollektor.Ma endal tegin sedasi ja karpa on sapika oma.Pill käib väga hästi ja kiirendab paremini kui originaalidega.Kollektori ehitamisel pead jälgima et mõlema poole torud saaks ikka ühe pikkused.Sellel süsteemil on väike kõrvalnähe ka nimelt kipub pikemal sõidul suuremate pööretega kolektor jäässe minema
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Aastaid tagasi oli mingis vene ajakirjas keegi kodanik sama asja arendanud. Temal oli härmaminemise vältimiseks ülemine karbussitoru look keevitatud piki ühenduspinda kokku teise toruloogaga, mis viis ühest leegitorust teiseni.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Aug 2011
Maine:
0
seda heitgaasidega soendamist kasutati osadel automootoritelgi. Näiteks mul üks selline garages vedelemas. Tegu 4 silindrilise õhkjahutusega boksermootoriga ja pärit citroen GS ilt. Töömaht 1015cm3