23-09-2011, 21:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2012, 19:23 PM ja muutjaks oli ergo0.)
Tere kuna suve alguse poole sai soetatud 3 ülalpool nimetatud liikurit siis mõtlesin ka siia teema teha, et endal (ja teistel) oleks hea järge pidada mis tehtud on.
Alguses otsisin küll ainult 49sat aga kuna sel hetkel oli täpselt õige summa krõbisevat taskus ja kovrovets tuletas ka lapsepõlve meelde siis sai nad kõik ära toodud. Plaan on 49 ja k ära restaureerida ja 56ega ei teagi mis teeb hetkel.
Peal on tal vaheplaadiga akuvaba süüde ja töötab sellega väga kenasti, muidugi tuleks mootor lahti võtta kuna minek on suht nadi. Veel vaevab teda õlitamist vajavad esiamordid ja kinni olevad tagaamordid(on seest tavotti ääreni täis??? kas seal mitte mingi vedelam ollus ei peaks olema?), trossid annavad ka üksteise järel saba ja kett suht väljaveninud.
Selle isendiga tundub olema selline huvitav lugu et ta on sõitnud ainult 9 km!
Seda järeldan ka sellest et karburaatori katte all on sellist kollakat paksu määret ja kõik on puhas ja ilus ja ratas ise peaaegu täiesti komplektne(välja arvata süütemäng mis mõnele rattale varuosaks on läinud).
Alguses otsisin küll ainult 49sat aga kuna sel hetkel oli täpselt õige summa krõbisevat taskus ja kovrovets tuletas ka lapsepõlve meelde siis sai nad kõik ära toodud. Plaan on 49 ja k ära restaureerida ja 56ega ei teagi mis teeb hetkel.
Peal on tal vaheplaadiga akuvaba süüde ja töötab sellega väga kenasti, muidugi tuleks mootor lahti võtta kuna minek on suht nadi. Veel vaevab teda õlitamist vajavad esiamordid ja kinni olevad tagaamordid(on seest tavotti ääreni täis??? kas seal mitte mingi vedelam ollus ei peaks olema?), trossid annavad ka üksteise järel saba ja kett suht väljaveninud.
Selle isendiga tundub olema selline huvitav lugu et ta on sõitnud ainult 9 km!
Seda järeldan ka sellest et karburaatori katte all on sellist kollakat paksu määret ja kõik on puhas ja ilus ja ratas ise peaaegu täiesti komplektne(välja arvata süütemäng mis mõnele rattale varuosaks on läinud).