Postitused: 4,827
	Teemad: 71
	Liitus: Aug 2009
	
Maine: 
26
	 
 
	
	
		Konkreetne masin oli 3303 ehk porte,välimuse järgi uus masin.Rohkem infot pole,ei taibanud tookord pilti salvestada.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,556
	Teemad: 37
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
57
	 
 
	
	
		 (12-03-2013, 20:19 PM)muska71 Kirjutas:  Konkreetne masin oli 3303 ehk porte,välimuse järgi uus masin.Rohkem infot pole,ei taibanud tookord pilti salvestada.
http://www.lzmkm.ru/price/153-2011-11-01-08-41-52.html
Mõtlesid miskit sellist?
	
 
	
	
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 343
	Teemad: 11
	Liitus: Jan 2011
	
Maine: 
4
	 
 
	
		
		
		
		12-03-2013, 21:11 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2013, 21:15 PM ja muutjaks oli 
Isapull.)
 
	
	 
	
		Liigendraami eelis on tagasillale lisakoormuse paigaldamise võimalus, nt tõstuk, frontaallaadur või veokast, siis on mootor oma raskusega ühel teljel ja teine telg koormatud kaalujaotuse mõistes muu kasuliku varustuse või koormaga. Lisaks lubab keskliigend muidugi kõiki nelja ratast künklikul pinnal vastu maad hoida, veojõud säilib, kui külg ees liikuda ei õnnestu.
Mul hakkas üks projektiidee peas tuksuma jubia ammu. Võtame nt. esiveolise auto diiselmootori koos kastiga, kui soov lõbusõidumasinat ehitada, siis võib ka automaatkastiga olla, veovõllid ette ja taha nt. LSD bemmi difritele, sealt veovõllid suvalise esiveolise McPherson tüüpi esisilla komplektidele nii ees, kui ka tagasillana, suuremat sorti rehvid, sest difrid on tavaliselt 3:1 aeglustavad, topeltroolisüsteem ja suurematsorti ATV, bagi, kulgur või kuis iganes seda krokodilli nimetada on peaaegu valmis.  
UAZ-ilt saaks ehk kasutada raami, rattaid, rooli ja palju muudki.
Tervitades, IP
Ter