Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Mina sain aru :bounce
Kuskohas te neid kiiruseid proovite seal 140 kandis, kas siis Iz on tõepoolest nii kindel teel? Muidu oleks vaja rattad ära tasakaalustada, ega keegi ei tea, mis see maksta võib?
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
ma ei usu eluski et ta ikkagi 190-200 välja jookseb liiga utoopia..krt autoga siuksel kiirusel on juba nii et oh shit, mida siis selle vene ratta seljas oli ?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Te ikka üldse ei loe asju mõttega läbi. See ei läinud 200 välja. Selles iva ongi. Spido lihtsalt valetab nii palju.
Rattaid saab ise tasakaalustada. Pesed laagrid puhtaks, et nad kerged oleks. Siis paned võlli peale ja tasakaalustama. Tasakaalu vihtideks kasutan ma liimitavaid valuvelje raskusi. See koht mis alla vajub on raskem ja vastaspoole tuleb panna viht. Senikaua jamad kuni ratas ükskõik millise koha peal seisma jääb.
Ei no kui voshod jookseks 140 välja oleks küll lahe:yes, reaalselt läheb ta küll poole vähem(krt küll). Ei tea, mis see suudaks siis mu poole kergema raami ja nelja ratta peal korda saata:lol Hea, kui tast 110km\\h kätte saad...
Postitused: 84
Teemad: 20
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Iz jup 5 kiirus oli vist passis antud 125km (võin ka eksida ), ületades sellist kiirus muutus masin juhitavus kehvaks. Pealegi kui sai tippkiirust proovitud tuli ühel potil küünal vahetada. Mingi 130 km tuli kuidagi ära.
Motoroller tulitsa 200 cm3 saavutas kiiruse 110km/h, kahekesi ja alla mäge, muidu 90km.
:smug
Vase ei jõua 4-käiguga eriti minnagi,kui tahad 90km/h sisse saada siis peab küll mingi 5km tee lõigu leidma.:lol
nu lasete küll mingi 100-150-ga aga vat kui kett maha tuleb :lol siis saab nalja......(kui tuleb maha mitte lähe puru)..... kui tuled veel omal jalal koju siis...:o..paneb mõtlema:???