Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(15-01-2014, 21:08 PM)Külahull Kirjutas: Küsimus tarkade klubile: Gaz 66 mootor, uuem tüüp. Kuna asi mõeldud bensiinile 76, mida pole enam iidamast-aadamast, siis palju oleks mõistlik maha lihvida ilma, et resurss kannataks?
Arvad, et ei tööta 95-ega? Mina keeraks süüdet natike varajasemaks (teoorias). Praktikas timmiks süüte paika ja annaks kuuma.
Niisama mootorit lahti küll mõtet kakkuda ei ole.
Lihtsalt kui tahad, et masinal ka mootor kestaks, siis on vaja mingit plii asendajad bena sisse, mis väljalaske klappe kaitseks.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui nüüd vanadele kogemustele tugineda, siis 53 ei vajanud mingit ümberhäälestamist kui 76 pealt sai seoses bensiinikriisiga üle mindud 93 ja 95 peale. Valati sisse seda mis kätte juhtus. Mootor hakkas hoopis rahulikumalt tööle. Lausa nurrus käes.
Kuna praegusel ajal on see 66 rohkem hobisõiduk ja sellist vilet ta ei saa mis riigitööd tehes, siis mootori peenhäälestus peaks olema piisav.
Kui veel arvestada seda, et 66 originaalist olid pööriskambriga plokikaaned , mis eriti hästi talusid kõrgema oktaaniarvuga bensiini, siis ei tohiks muretsamiseks olla erilist põhjust.
Ainus küsitav asi on plii, kas seda on veel vaja, või uuem mootor talub ka kuiva bensiini.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Kogu selle siblimise juures ei maksa unustada, et VAJADUS surveastme muutmiseks/alandamiseks on ainult madalama oktaanarvuga kütusele üleminekul. Pobeda käis ka 95-ga väga hästi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.