Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
sain endale mootoratta aku kuid probleem selles ,et kuiv on(hapet pole) kas on võimalik kuidagi seda täita.
Mulle räägiti midagi sool happest
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 90
Teemad: 11
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
müügil on olemas ka eraldi akuhapet, seda on olemas ka bensukates
Postitused: 1,295
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
12
No soolhape nüüd küll sinna ei käi. Tavalise aku elektrolüüdiks on väävelhape. Prismas maksab mingi 19 eeki.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Tsitaat:Originally posted by iz350
Aku puhul tasub ka uurida,kas tegemist on eelnevalt laetud,ehk siis kuivlaetud akuga(tänapäeval enamus akusid on poest ostes kuivlaetud)või on tegemist mõne vanema akuga.Vahe on selles,et eelnevalt kuivlaetud akule võib sisse kallata seda poest ostetud akuhapet,aga eelnevalt laadimata akule tuleb enne seda hapet destileeritud veega lahjendada,muidu aku rikneb kiiresti.
See on nüüd küll loll jutt. Kontsentreeritud väävelhapet ei valata ühessegi akusse. Ikka elektrolüüt (hape+dest vesi).
Kuivlaetud ja - laadimata akude vahe on see, et kuivalt laetud aku laeb end pärast elektrolüüdi sissevalamist ise täis. Laadimata aku tuleb pärast elektrolüüdi sissevalamist akulaadija abil voolu täis ajada.
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
ooot
sa valad elektrolüüdi sisse ja siis ei pea enam ju laadima ?
Postitused: 1,295
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
12
Neli akut? Kas neljale tsiklile või on nii kiiresti omadega õhtale läind?
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
tegemist on mingi vana ``Biltema`` sildiga akuga...
Kuidas kindlaks teha mis sorti akuga tegu on :???
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Seal oli selline kood YB4L-B kuid arvan et se on see kataloogi tellimis kood.
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Vene ajal ja ka varem (kuni 1970-80te
aastateni) turustatigi suur osa akusid
kuivalt. St täideti väävelhappe(lahuse)ga
vaid vahetult enne ekspluatatsiooni.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Postitused: 1,295
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
12
Jah, vahe oli ainult selles, kas plaadid olid eelnevalt laetud või mitte.
Postitused: 773
Teemad: 568
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Laetud :???
Laadida saab (minu rumala mõistuse arvates) ju siiski märga ehk happega akut,
mitte aga kuiva. Loomulikult ei olnud kuivana turustet aku sisemus hapet veel näinud.
Saab ju ka märga akut happest tühjaks valada ja puhtaks pesta, aga happejääke Sa välja ei saa kõike nagunii. Ehk - kuiv ladustatud aku ei vaja hooldust, märg ehk happega aga juba küll.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18