KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Nõuka takisti tähisega: C5-35B 50   24 OM 5%
Mida C5 seal ees tähendab koos 35B'ga. Niipalju sain netist aru, et 50 watte.
Vasta

(28-11-2024, 01:07 AM)oliveer Kirjutas:  Nõuka takisti tähisega: C5-35B 50   24 OM 5%
Mida C5 seal ees tähendab koos 35B'ga. Niipalju sain netist aru, et 50 watte.

C – Сопротивление (резистор). 5 – Проволочное исполнение. 35 – Постоянные резисторы общего назначения. В – Влагостойкие
C – takistus (takisti). 5 – juhtmega versioon. 35 – Üldotstarbelised püsitakistid. B – niiskuskindel 

ehk lühidalt mark.
Vasta

(27-11-2024, 20:52 PM)muska71 Kirjutas:  Suruõhk 10 bar ja selline junn 1/8 tollkeere https://www.intercars24.ee/tooted/D92A57...ls-1320000 .Kuidas see keere silindri külge paigaldada,et pidama ka jääks?Riiulis olemas kaks eri tugevusega keermeliimi,keermeteip ja keermeniit,mis oleks kõige mõistlikum?Vanal oli ka mingi x tihendilaadne asi,aga uuel mitte.

Tere!

Tehniliselt eristatakse keerme lukustus liime ja keerme tihendusliime. 
Enamus kasutavad Loctite algset kodeeringut. 
243, sinine keerme lukustusliim, keskmise tugevuse, üldkasutatav, on mõeldud tavavõtetega ka lahti keerama. 
270, roheline, suure tugevusega keerme lukustusliim, lahti võtmine mõeldud eelsoojendamisega.
Keerme tihenduseks, kuni 3/4" keermele on mõeldud 542, punane. Sisuliselt kannatab kõike keemiat, ka joogiveele. Esimene keerme niit liimi täis, kokku keerata ja 15-20min pärast on kasutusvalmis.
577, keerme tiheduspasta on suurematele keermetele, ise olen kuni 4" ühendanud, a sõltuvalt töösurvest on tihti juba parem nn "takk+pasta".
Tehniliselt pole väga vahet, kas kasutad liimi, keerme teipi või -nööri. Nagu juba mainitud, kohe kasutamiseks ja ntx testimiseks on teip/nöör parem. Ma kasutan mõlemaid vesioone kuni 700bar koonusliitmike puhul, tõõvõtted samad.

Lugupidamisega, Janis.

www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne