14-09-2004, 12:12 PM
Piibur Kirjutas:Lisaks oli vaja ka sisselaske kollektor seestpoolt ära poleerida, et tekkivad õhukeerised ei takerduks.
Selles küsimuses on eri koolkonnad erinevatel arvamustel.
Piibur Kirjutas:Lisaks oli vaja ka sisselaske kollektor seestpoolt ära poleerida, et tekkivad õhukeerised ei takerduks.
hume Kirjutas:teisejärguline selle plahvatmiskiiruse suurendaminesisepõlemismootoris toimub segu PÕLEMINE. Mingeid plahvatusi seal ei taheta. Liiga kiiret põlemist (=plahvatus=detonatsioon, heal lapsel mitu nime) püütakse hoopis vältida. Niiet \"kiirema põletamisega\" ära oma pead vaeva! Õige kogus õige koostisega segu (korralikult segatuna), õigeaegne süütamine - nii lihtne see ongi. Viimases lauses mainitud \"õigeid\" võimaldavad kõige paremini saavutada (kõigil pööretel!) kaasaegsed pritsungid (Motronic). Karbuss kui mehaaniline junn on \"paueri\" otsimisel üldse vale tee.