Nii Jupiteri remont juba kuid tagasi lõpetatud, tänaseks sõidetud juba 1200 km.
Arseni Palu sugustel motomeestel palun mitte lugeda järgnevat teadet sissesõidu kohta: Kuna mootor sai kap remondi koos silindrite puurimisega siis oleks see eeldanud sissesõitu umbes 1000-2000km ja seda maksimaalselt 70km/h. MInu sissesõit käis esimesed 20 km poole, siis 100km kolmveerand ja ülejäänud 100km peaaegu täisgaasiga. Lihtsalt netis sattus silma üks natukene teine sissesõidu teooria, mis oli tunduvalt kiirem. Siiani pole mingit kokkujooksmist olnud, ka kolvid on väljalaske august vaadates ilusti puhtad
.
Nüüd siiski on tekkinud pisikesed komplikatsioonid süütega ning tuledega sõidu puhul.
Nimelt oli esimene tuli väga hale võrreldes ühe hea sõbra Planeta 3ga. Alguses vedasin otse akult pluss juhtme otse esitulesse, see elimineeris kõik valgustuse probleemid. Hiljem vahetasin veel süüteluku uue vastu. Kuna süütega oli pidevalt mingi anomaalia, vahepeal sõitis, siis jälle mitte (laadimise tule põlemisega sama moodi). hetkel jälle, mõnikord töötab tuledega ilusti (öösel just), teine hetk töötab ainult ühe silindriga.
Kõrgetel pööretel hakkab mootor pooma ja lööbõhupuhastisse tagasi, selle tõttu on tagumine ots pidevalt õline. Külmema ilmaga annab palju kiiremini sõita. Tundub, et segu liiga rikas kuna küünlad mustpruunid ja kütusekulu üüratu, keskmiselt 6,4l sajale, seda siis keskmiselt,1/3 sõitudest on saanud teha 110+ km/h ja 1/3 90km/h ilusti ja 1/3 on sõitu olnud tallinna närvilises liikluses. Pean veel mainima, et mõnisada kilomeetrit on sõidetud ka kahekesi.
Nüüd ongi mure, et kuidas see küttekulu sinna 5l-i kanti saada.
Kas
1) süüde kellaga jälle õigeks panna (tuleb vist sellel nv-l ette võtta)
2) segunõela allapoole lasta (oli enne alt neljandas pilus nüüd on siis kaks kriipsu alla poole lastud)
3) küünlad vahetada (suvel on parimad a11?)
4) vähem sõita? (seda ei tahaks teha)